پليس راهور در هفته ای كه گذشت؛

تعویض موتور خودرو بدون مجوز پلیس ممنوع است/پلیس به هیچ وجه از جرم فرماندار و بخشدار جوکار نمی گذرد

مهم ترین اخبار پليس راهور را با یک کلیک مشاهده کنید.

 تعویض موتور خودرو بدون مجوز پلیس ممنوع است/پلیس به هیچ وجه از جرم فرماندار و بخشدار جوکار نمی گذردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پليس راهور در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

*تعویض موتور خودرو بدون مجوز پلیس ممنوع است

 سرهنگ ترحمی رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا اظهار داشت: تعویض قطعات اصلی خودرو مانند موتور، شاسی، بدنه و کم و زیاد کردن محورها بدون مجوز پلیس تخلف است و هرگونه تغییرات در خودرو باید در سامانه شماره گذاری درج شود.

وی در ادامه افزود: در صورتی که خودرویی دچار حادثه شود و در این حادثه وسیله نقلیه دچار نقص فنی شود، مالکان خودرو برای تعویض موتور باید قبل از رفع نقص درخواست خود را به پلیس ارائه بدهند و پس از بررسی های صورت گرفته نتیجه به آن‌ها اعلام می‌شود.

سرهنگ ترحمی بیان کرد: مالکان خودرو برای درخواست تعویض موتور خودروی خود باید به مراکز شماره گذاری و یا تعویض پلاک مراجعه کنند.

 

*تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای بازی سوپرجام

 سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به بازی فوتبال تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در قالب سوپر جام باشگاه‌های ایران در روز جمعه 30 تير، پلیس راهور تمهیداتی را پیش بینی کرده است.

وی خاطرنشان كرد: در رینگ اول و دوم محدودیت ترافیکی داریم و توقف در این رینگ باعث جابه جایی خودرو توسط پلیس می شود،در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها، ممنوعیت تردد در برخی مسیر‌ها را خواهیم داشت.

 

*پلیس به هیچ وجه از جرم فرماندار و بخشدار جوکار نمی گذرد

 سرهنگ محمد ترحمی رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا گفت: رفتار فرماندار و بخشدار جوکار با مامور پلیس «ستوان رضایی» نامناسب و غیرقابل گذشت  است و نباید مامور پلیس را در حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی با بیان اینکه  حتی  اگر مامور وظیفه‌شناس ما این مجرمان را ببخشد اما پلیس پیگیر پرونده حقوقی خواهد بود، تاکید کرد: از این مامور وظیفه‌شناس درخواست می‌کنیم تا صدور رای نهایی از ماجرای این پرونده کناره‌گیری نکند تا بتوانیم از نظر حقوقی مجرمان را مجازات کنیم.

سرهنگ ترحمی در پایان گفت: پرونده در دادگاه مربوطه در حال رسیدگی قرار دارد و هنوز حکم نهایی صادر نشده است.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار