پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

بیماران خاص در کش و قوس بدهی بیمه ها/ترفندهایی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه/ چقدر در تربیت فرزندتان موفق بوده اید/ فساد موادغذایی در تابستان

7 دلیلی که پشه ها در تابستان شما را بیشتر نیش می‌زنند/چقدر در تربیت کودکتان موفق بوده‌اید؟/ بیماران خاص در کش و قوس بدهی بیمه ها/سرطان سینه را با این ترفندها فراری دهیدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

بیماران خاص در خطر بحران دارویی
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به مطالبات سنگین نظام سلامت از بیمه‌ها گفت: این مطالبات شرکت‌های توزیع دارو و تجهیزات پزشکی را با مشکل مواجه کرده است.

چقدر در تربیت کودکتان موفق بوده اید؟ + تست روانشناسی
یک کارشناس ارشد مشاوره خانواده درباره سبک فرزندپروری هلی‌کوپتری و ایده آل توضیحاتی داد.

درخواست سایر کشور‌ها در دست بررسی
رییس انستیتو پاستور ایران با اشاره به درخواست رسمی ۴ کشور برای خریداری واکسن‌های تولیدی این مجموعه، از قطعی نبودن ورود محصولات پاستور به بازار‌های بین المللی و بررسی خبر داد.

۷ دلیلی که پشه‌ها در تابستان شما را بیشتر نیش می‌زنند+اینفوگرافیک
محققان به تازگی برخی علت نیش زدن پشه در انسان‌ها را کشف کردند که به کمک آن می‌توانید از گزش این حشره در امان بمانید.

نشانه‌هایی که از کمبود کربوهیدرات در بدنتان خبر می‌دهد
خوردن غذا‌های حاوی کربوهیدرات کم یکی از محبوب‌ترین رژیم‌های غذایی لاغری درسال‌های اخیر است، اما افراط در نخوردن این دسته از مواد غذایی نیز می‌تواند فرد را در معرض ابتلا به بیماری‌هایی قراردهد که با نشانه‌هایی همراه است.

فساد مواد غذایی در تابستان
مدیرکل آزمایشگاه‌های کنترل مرجع سازمان غذا و دارو گفت: اعتماد به غذافروشی‌ها و مواد غذایی‌های نامعتبر، سلامت جامعه را تهدید و به خطر می‌اندازد.

بهترین راه پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه+ دستورالعمل
سرطان سینه یک از بیماری‌های مرگبار امروزی است که برای پیشگیری از این بیماری روش‌های مختلفی وجود دارد و یکی از آن‌ها سم زدایی بدن است.

لزوم راه‌اندازی دفتر دندانپزشکی در سازمان نظام پزشکی
استاد دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات لیزرگفت: با راه اندازی دفتر دندانپزشکی در سازمان نظام پزشکی نظرات و مسائل همکاران در این حوزه شنیده و رفع می‌شود.

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور
نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سایت سازمان سنجش اعلام شد و دارندگان حداقل نمره باید مدارک اعلام شده را ارسال کنند.

نبود عدالت پرداخت حقوق نظام سلامت
قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور گفت: بسیاری از پرستاران بیکار یا در شغل دیگری مشغول به کار هستند.

توسعه آموزش‌های مهارتی برای زندانیان با همکاری آموزش و پرورش
مدیرکل دفتر آموزش کار‌دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: برای توسعه مهارت‌آموزی زندانیان واجد شرایط تحت پوشش آموزش‌ها قرار می‌گیرند.

تقویت حافظه با مصرف بلوبری

مصرف بلوبری می‌تواند با پیشگیری از زوال عقل و بهبود قدرت حافظه به سلامت مغز کمک کند.

دولت باید محیط کسب و کار را برای جوانان آماده کند
معاون علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: محیط کسب و کار ما محیطی نیست که یک مخترع بتواند به خوبی در آن به کار بپردازد در و اقع این کاری است که دولت باید محیط کسب و کار را برای جوانان آماده کند.

۵ مرداد آخرین مهلت ارائه فرم خروج از کشور برای دانشجویان پسر
تمام دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند، می‌بایست تا ۵ مرداد ماه فرم تعهد نامه محضری خود را به دفاتر ستاد در سراسر کشور ارائه دهند.

عاقبت موسسه‌های فروش پایان‌نامه چه می‌شود؟ / سرطان‌هایی که سراغ ایرانی‌ها می‌آیند/ جزئیات امتحان ن‌هایی دانش‎آموزان در شهریور/ترفند‌هایی برای رام‎کردن معده سرکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار