بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 166)؛

از دانلود نرم‌افزار مدیریت باتری تا نرم‌افزار ساخت کاور حرفه‌ای

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Peak – Brain Training 2.8.8؛ برنامه بهبود حافظه
نرم افزار Peak – Brain Training ابزاری فوق العاده برای برای افزایش مهارت های شناختی شما مانند حافظه، سرعت پردازش، تمرکز، سخنوری و مانند آن  است. این نرم افزار 15 بازی پیش روی شما می‌گذارد که با انجام آن بازی ها عملکرد و توانایی هایی شما توسط نرم افزار شناسایی می شود و برای افزایش مهارت ها، راه حلی را به شما پیشنهاد می کند. نرم افزار Peak – Brain Training در گوگل پلی امتیاز 4.3 از 5.0 را دریافت کرده و به عنوان بهترین نرم افزار سال 2015 نیز شناخته شده است.
 
Peak – Brain Training
 
 

دانلود 6.4.11.16 Gboard برای اندروید و Ios؛ کیبورد گوگل به همراه مترجم آنلاین

نرم افزار Google Keyboard بهترین نرم افزار کیبورد برای گوشی های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداس، این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمند ترین کیبورد را از آن خود کند.

 یکی از قابلیت های این کیبورد تایپ به وسیله یک دست است. به این طریق که با کشید دست بر روی حرف، می توانید کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید و این باعث افزایش سرعت در تایپ نیز می شود. همچنین این نرم افزار به مترجم نیز مجهز شده است. به این طریق می توانید هنگامی که جمله ای را تایپ می کنید، ترجمه شده آن جمله را به زبان دلخواه خود دریافت کنید. نرم افزار Google Keyboard در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز دریافت کرده است.
 

دانلود 6.4.11.16 Gboard برای اندروید و Ios؛ کیبورد گوگل به همراه مترجم آنلاین 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود 3.11.0 Gravity Screen On/Off/ روشن و خاموش شدن صفحه گوشی به طور خودکار

یکی از مشکلاتی که که گریبانگیر برخی از کاربران است روشن ماندن صفحه نمایش برای مدتی است که کاری با آن ندارند.  این موضوع مشکلات مختلفی را ایجاد میکند.مشکلاتی مانند مصرف بیهوده باتری ، احتمال اجرای یک برنامه به صورت ناخود آگاه  و حتی تماس ناخواسته و امثال آن.
 
حال برای رفع این مشکل ما نرم افزار Gravity Screen Pro – On/Off را به شما معرفی میکنیم که با عملکردهای متفاوت و متنوع کاربرد بسیار زیادی برای کاربران خواهد داشت.

 اگر از کیف غیر اختصاصی گوشی استفاده میکنید و یا گوشی شما قابلیت خاموش شدن هوشمند در زمان بسته شدن کیف را ندارد، با این نرم افزار این قابلیت را هم برای شما فراهم میکند.

دانلود  3.11.0  Gravity Screen On/Off/ روشن و خاموش شدن صفحه گوشی به طور خودکار

 

دانلود 1.4.5 Cool Battery Saver؛ صرفه‌جویی در مصرف باتری

نرم افزار Cool Battery Saver یکی از بهترین برنامه ها در زمینه مدیریت باتری گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید مصرف باتری گوشی خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید. این نرم افزار، برنامه های پر مصرف گوشی را به شما معرفی می کند که می توانید با بستن آنها در مصرف شارژ، صرفه جویی کنید. نرم افزار Cool Battery Saver در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5 را دریافت کرده است.

Cool Battery Saver
 
 

دانلود 2.1.0 Cover Photo Maker؛ ساخت حرفه ای کاور

نرم افزار Cover Photo Maker & Designer FULL یکی از حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه ساخت کاور است. با استفاده از این نرم افزار می توانید کاورهای مود علاقه را متناسب با سلیقه خود طراحی کنید. همچنین این نرم افزار دارای بیش از 400 کاور پیش‌فرض است که می توانید آن ها را ویرایش کنید و مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار Cover Photo Maker & Designer FULL توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را دریافت کند.


Cover Photo Maker

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود OneNote 16.1.8366 برای اندروید و ios؛ نرم افزار رسمی مایکروسافت برای یادداشت برداری

نرم افزار OneNote یکی از برنامه های شرکت مایکروسافت است که نسخه های آن برای سیستم عامل های ویندوز، مک، آیفون و اندروید عرضه شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی امکانات نرم افزار OneNote را که در نسخه ویندوز از آن بهره میبرید را در گوشی داشته باشید و نوت بوک دیجیتال ایجاد کنید. این نرم افزار دارای محیطی فوق العاده زیبا و جذاب است و می توانید یادداشت های خود را در لیست های مختلف ثبت و آنها مدیریت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود OneNote 16.1.8366 برای اندروید و ios؛ نرم افزار رسمی مایکروسافت برای یادداشت برداری
 
 

 دانلود 2.6.346 Adobe Photoshop Mix ؛ ادوب فتوشاپ در گوشی شما 

نرم افزار Adobe Photoshop Mix ابزاری است که به وسیله آن می توانید تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه ای ترمیم و روتوش کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های مختلفی را بر روی تصاویر اعمال و نور آنها را ویرایش کنید. نرم افزار فتوشاپ میکس قابلیت همگام سازی با کامپیوتر را نیز دارد. به این طریق می توانید عکس های ویرایش شده خود را به کامپیوتر منتقل کنید و ویرایش را در آنجا ادامه دهید.
 
دانلود 2.6.346 Adobe Photoshop Mix ؛ ادوب فتوشاپ در گوشی شما
 
 

دانلود 3.0.99 Quality Camera؛ دوربین با کیفیت

نرم افزار Quality Camera یکی از بهترین برنامه ها در زمینه عکاسی است و می تواند تصاویر شما را با کیفیتی بالا ثبت کند. یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که می توانید در هر شرایطی با سوت زدن عکس بگیرید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت همزمان از 4 فیلتر برای عکاسی استفاده کنید و تصاویر باکیفیتی به ثبت برسانید. نرم افزار Quality Camera در گوگل پلی نمره عالی 4.0 از 5.0 را دریافت کرده است.

Quality Camera
 
 

دانلود 1.74 Subway Surfers برای اندروید و ios / بازی پرطرفدار فرار در مترو این بار در شانگهای چین

Subway Surfers بازی جذابی که باید به جک و دوستانش کمک کنید از دست ماموران قطار فرار و از موانع و بین قطارها عبور کنند تا با جمع آوری سکه‌ها امتیاز کسب کنید. نسخه‌های قبلی در  فضای کشورهای مختلف ساخته می شد. اگر از علاقه‌مندان این بازی هستید خوب است بدانید در نسخه جدید این بازی جک و دوستانش به کشور چین و شهر شانگهای سفر کرده اند .

دانلود 1.2.30 Power Security AntiVirus برای اندروید؛ آنتی ویروس قدرتمند،کم حجم با آپدیت رایگان

گوشی های هوشمند همیشه نیازمند یک نرم افزار امنیتی برای مقابله با تهدیدات ، ویروس ها و باج افزار ها هستند. Power Security AntiVirus Clean یک آنتی ویروس قدرتمند است که با وجود قدرت بسیار بالا در برابر  ویروس ها، بدافزار ها، نرم افزار های جاسوسی ، حجم بسیار کمی دارد و از این نظر برای گوشی های با حافظه کم نیز بسیار مفید است.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جابر تاری وردی
۲۰:۰۳ ۳۰ تير ۱۳۹۶
با سلام
لطفا نرم افزار حقوق من که به تازگی در مایکت و کافه بازار ارایه شده را برامون تو سایت بزارید.خیلی ازش تعریف میکنن.
آخرین اخبار