دانش آموزان برتر روستایی بخش آبپخش تجلیل شدند

در مراسمی با حضور بخشدار، شوراها و دهیاران و جمعی از والدین دانش آموزان از دانش آموزان برتر روستایی بخش تجلیل شد.

دانش آموزان برتر روستایی بخش آبپخش تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مردانلود در این آیین اظهار داشت: یکی از برنامه های خوب نماینده دولت تدبیر و امید در استان بوشهر طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان بود که در این راستا شاهد موفقیت های خوب دانش آموزان خصوصا در کنکور بوده ایم.

وی افزود: در همین راستا ۱۲درصد از اعتبارات دهیاریهای هر بخش کسر و کارگروه ۱۲درصدی بخش این اعتبارات صرف افزایش توانمندی و ارتقای خوباوری علمی دانش آموزان منطقه می شود تا میزان قبولی آنها را در مسابقات مختلف علمی و اجتماعی و فرهنگی کشوری و استانی بهبود ببخشد.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: در اجرای سیاست های تشویقی مدنظر برای دانش آموزان منطقه از دانش آموزان برتر در برهه های زمانی مختلف براساس میزان سنجش علمی آنها و شرکت آنها در مسابقات علمی و فرهنگی و ورزشی و.... طی مراسماتی تجلیل خواهد شد.

مردانلود از برگزاری کلاس های تقویت علمی و ارتقای مهارت در کنکور برای دانش آموزان خبر داد و عنوان کرد: شویق های انفرادی و حضوری هر دانش آموزی که در حوزه های گوناگون خود را مطرح نماید و درخششی داشته باشد نیز انجام می شود.

وی گفت: برگزیدیدگان و نخبگان علمی منطقه در مراسمات استانی، شهرستانی و بخش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی قدردانی خواهند شد.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: فزایش سهم قبولی دانش آموزان استان در کنکور سراسری از جمله اولویت های کارهای مسئولان دولت تدبیر و امید در استان قرار گرفته است.

مردانلو افزود: رشد سالیانه تعداد قبول شدگان و مطرح شدگان مسابقات علمی و درخشش کشوری دانش آموزان استان سیاست مسئولان دولت یازدهم در بوشهر است. در کارگروه ۱۲درصد تمام تلاش مسئولان این است که بسترهای لازم را جهت پرورش استعدادهای دانش آموزان استانی فراهم نمایند.

وی اظهار داشت: بخش آبپخش نیروهای انسانی مستعد و قابلی دارد که در سطح استان از جمله نخبه های مطرح هست.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۴۷۷۲ دانش آموزان داریم. در سال گذشته تعداد ۲۶ نفر از دانش آموزان در مدارس تیزهوشان و نمونه قبول شده اند و امسال نیز ۶۱ نفر از دانش آموزان در کنکورهای این مدارس پذیرفته شده اند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.