به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران؛

پزشکان باید حج عمره به جای آورند

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت باید به جای حج تمتع، حج عمره انجام دهند تا فرصت برای خدمتگزاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در همایش حج پزشکان که امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به فضیلت خدمت رسانی به زائران حج توسط پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: مسئولیت خدمت رسانی به حجاج ایرانی در زمینه پزشکی با فضیلت حج سنجیده می‌شود.

وی افزود: در طول مراسم برگزاری حج، پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت باید به جای حج تمتع، حج عمره انجام دهند تا فرصت برای خدمتگزاری به زائران را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به فضیلت خدمت رسانی به زایران اظهار داشت: مسئولیت خدمت رسانی به حجاج با فضیلت حج عجین شده است و پزشکان باید با کلام نیک و مهرورزی به زائران کمک کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است ترس تمام زائران را به دلیل غربت و دوری از وطن فرا گیرد، افزود: اگر سعودی‌ها توانایی پذیرایی مناسب از حجاج را نداشته باشند این وظیفه پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت است که به زائران خانه خدا دل گرمی لازم را دهند و از بروز ترس در آن ها جلوگیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی تصریح کرد:  پزشکان اگر بخواهند حج واجب را انجام دهند از خدمت رسانی به حجاج باز می‌مانند، پس باید سعی کنند بیشتر وقت خود را صرف کمک رسانی به زائران کنند و حج عمره به جای آورند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار