استاندار یزد؛

نسخه الکترونیک، شرایط بهتری را برای مردم و دستگاه های ذیربط را رقم خواهد زد

استاندار یزد؛ با اجرای طرح نسخه الکترونیک، شاهد اقدامی ارزنده در شهر تاریخی و جهانی یزد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سیدمحمد میرمحمدی امشب در مراسم رونمایی از پروژه نخستین نسخه الکترونیک در استان گفت: استان یزد در حوزه الکترونیک و آی تی مزایای بسیاری دارد که یزد را در زمینه اجرای طرح های الکترونیکی در کشور پیشتاز کرده است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه اجرای طرح نسخه الکترونیک از مزایای بسیاری از جمله کاهش تردد مردم در مراکز درمانی برخوردار است، افزود: اجرای این طرح پیگیری موضوع سلامت مردم در استان را شفافیت می بخشد.

میرمحمدی تقویت روابط پزشک و بیمار و شفاف شدن وضعیت بیمار و پرونده آن را از مزایای اجرای این طرح برشمرد.

استاندار یزد بیان کرد: امیدواریم اجرای این طرح که به همت اطبای یزد و تامین اجتماعی استان یزد به مرحله اجرا درآمده به زودی در سراسر کشور اجرایی شود.

وی، صرفه جویی در مصرف دارو را نیز در اجرای این طرح بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: تشریح این طرح برای مردم و آشنایی آنها با نسخه الکترونیک، شرایط بهتری هم برای مردم و هم برای دستگاه های ذیربط را رقم خواهد زد.

میرمحمدی خواستار همکاری همه مسئولان دستگاه های ذیربط و پزشکان و مراکز درمانی برای اجرای این طرح شد و اظهار امیدواری کرد: این طرح به زودی با پوشش ۱۰۰ درصدی در یزد اجرایی شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم به خوبی مدیریت بافت تاریخی با همه ارزش های آن را به نحوی داشته باشیم که جهانی بودن بافت تاریخی استمرار داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح نسخه الکترونیک، شاهد اقدامی ارزنده در شهر تاریخی و جهانی یزد باشیم.

انتهای پیام/ص

رونمایی از نسخه الکترونیک با حضور وزیر کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار