شیراز؛

لزوم خروج از حصارهای اداری و ارتباط‌ صمیمی با دانشجویان

حسینی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از لزوم خروج از حصارهای اداری و ارتباط‌ صمیمی با دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید مهدی حسینی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جلسه هم اندیشی روسا و معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها و آموزشکده های منطقه چهار کشور در شیراز گفت: برای سامان دادن به فعالیت‌های فرهنگی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای بایستی پس از شناخت نیازها باید به دنبال راه حل برای برطرف کردن آن‌ها بود و در این زمینه با کمال میل از بینش و نگرش همکاران استفاده می‌کنیم.


وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی، اعتقادی به فعالیت‌های مناسبتی و تقویمی نداریم و معتقدیم کار فرهنگی باید با خلاقیت همراه باشد و با تنوع و روش‌های خلاقانه به مقوله فرهنگ پرداخت تا بتوانیم در قلب نسل جوان نفوذ کنیم، افزود: متاسفانه دانشگاه‌ها با مسائل عدیده‌ای مواجه هستند به طوری که مسئله استعمال قلیان و سیگار در خوابگاه‌ها به حقیقتی غیرقابل انکار تبدیل شده است، بنابراین باید ذائقه جوانان را شناخت و با توجه به ذائقه آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.


حسینی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسئولین فرهنگی کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و سال‌هاست با رویه خاصی به این موضوع پرداخته می‌شود.


وی اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت های بالای دانشگاه معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها و آموزشکده ها بایستی در بحث های مختلف فرهنگی و با بهره مندی از خرد جمعی آتش به اختیار عمل کنند.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: روسای دانشکده‌ها باید سعی کنند خودکفا باشند و بدون اخذ بودجه از وزارت علوم‌ دانشکده را اداره کنند زیرا بهترین رئیس، رئیسی است که با فعال کردن ظرفیت‌ها، انجام طرح های مختلف و کاهش هزینه‌ها بدون دریافت بودجه از دولت بهترین عملکرد را داشته باشد که در این راستا می‌توان از ظرفیت مدرسین دانشگاه استفاده کرد، بنابراین باید استراتژی خودکفایی را در پیش گرفت.
انتهای پیام/ر


دانشکده ها و آموزشکده ها بایستی در بحث های مختلف فرهنگی و با بهره مندی از خرد جمعی آتش به اختیار عمل کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار