اصفهان؛

ارسال 128 اثر هنری به سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز

شهردار نطنز گفت: تعداد 128 اثر از تئاتر صحنه ای، خیابانی و کودک جهت شرکت در سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که اصفهان با 38 اثر رکورد دار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن تجویدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این آثار تعداد 50 تئاتر صحنه ای، 49 تئاتر خیابانی و 29 تئاتر کودک از اصفهان، نطنز ،شاهین شهر، فلاورجان ،نائین، کاشان، مبارکه، شهرضا، نجف آباد، زرین شهر، سمیرم، گلپایگان، اردستان، خمینی شهر، میمه، لنجان ، چادگان، داران، فریدونشهر و فولاد شهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شهردار نطنز با اشاره به این که ارسال آثار به جشنواره از سال های گذشته بیشتر بوده است، تصریح کرد: امسال 9 اثر از شهرستان نطنز به جشنواره ارسال شده است که نتایج بازبینی آثار توسط داوران از 29 الی 30 تیرماه اعلام خواهد شد و از بین آنها 11 اثر در بخش تئاتر خیابانی، 8 اثر در بخش تئاتر صحنه ای و 5 اثر در بخش تئاتر کودک به مرحله اجرا راه خواهند یافت.

وی اضافه کرد: با همت شهرداری نطنز و همکاری انجمن هنرهای نمایشی، جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز از 4 الی 7 مرداد ماه برگزار می شود و گروه ها با اجرای آثار خود در پارکهای سرچشمه سرابان، 9 دی و ملت، فرهنگسرای کوثر، کانون شهید مطهری و مسکن مهر نطنز به رقابت می پردازند.

تجویدی خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره 4 مرداد ساعت 10 در فرهنگسرای کوثر با حضور مسئولان، دوستداران تئاتر و گروه های هنری و اختتامیه آن در 7 مرداد ساعت 17 در همان مکان با حضور هنرمندان کشوری برگزار می شود.

وی افزود: اجرای تئاتر ها در نقاط مختلف شهر شور و نشاط را در بین شهروندان ایجاد کرده و می تواند روزهای بیاد ماندنی را برای آنها رقم بزند.

در اولین جشنواره تئاتر کوثر نطنز تعداد 69 اثر و در دوره دوم 105 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.