تکلیف کریمی و نفت تهران امشب مشخص می شود

علی کریمی از نحوه عقد قرارداد باشگاه نفت با بازیکنان این تیم دلخور است و به همین دلیل تاکنون با مسئولان باشگاه نفت به توافق نرسیده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درفاصله 2 روز تا زمان برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین نفت تهران و پرسپولیس همچنان تکلیف سرمربی و کادرفنی نفتی ها مبهم باقی مانده است.

علی کریمی و دستیارانش روز گذشته با جدیت خاصی در تمرینات نفت شرکت کردند و جادوگر نشان داد که انگیزه زیادی برای هدایت این تیم مقابل پرسپولیس دارد اما اتفاق آماتوری که عصر امروز (چهارشنبه) در محل تمرین نفت رخ داد و مسئولان باشگاه در حرکتی عجیب در محل تمرینات این تیم قرارداد بازیکنان را به امضا رساندند، منجر به دلخوری کریمی شد.

برهمین اساس کریمی در حل حاضر تمایلی برای امضا قرارداد با باشگاه نفت ندارد و دستیاران او هم ترجیح می دهند تا زمانی که تکلیف سرمربی نفت مشخص نشده، از امضا قراردادشان خودداری کنند.

البته مسئولان باشگاه نفت در ساعات اخیر برای دلجویی از کریمی با او تماس گرفته اند و درصدد هستند رضایتش را برای امضا قرارداد جلب کنند.

با این وجود سرمربی نفت تهران برای جواب دادن به نفتی ها تا اخرین ساعات امشب زمان خواسته است.

به هر حال باید به انتظار نشست و دید که تکلیف تیم بحران زاده نفت تهران در فصله 48 ساعت مانده تا برگزاری دیدار سوپرجام مشخص می شود یا خیر؟

انتهای پیام/

کریمی در یک قدمی جدایی از نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.