سرمربی تیم ملی اهداف پروازی:

محدودیت باشگاه ها مانع تشکیل تیم جوانان شده است

عبدالمحمدی گفت: محدودیت باشگاه ها و مشکلات مالی مانع تشکیل تیم جوانان اهداف پروازی شده است.

 محدودیت باشگاه ها مانع تشکیل تیم جوانان شده استفرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی اهداف پروازی بیان کرد: تیم ملی اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان آماده می شود که با 12 ورزشکار در رشته های تراپ،تراپ دوبل و اسکیت در دو بخش مردان وزنان به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

 

وی ادامه داد:وضعیت تیراندازان و رکود هایی که می زنند نسبت به تمریناتی که دارند مناسب است. هدف ما از برگزاری اردو برای تیراندازان و شرکت در مسابقات قزاقستان آمادگی برای رقابت ها جاکارتا است که سال ِآینده برگزار می شود براین اساس هدفمان تشکیل یک  تیم قدرتمندی برای اعزام به این مسابقات است . رقابت های تیراندازی قزاقستان بهترین فرصت است تا بدنه اصلی تیم ملی را مشخص کنیم .

  

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی افزود:همچنین رقابت های تیراندازی مسکو نیز اواخر شهریور ماه برگزار می شود برای اینکه ورزشکاران اهداف پروازی در این رقابت ها نتایج مطلوب را بگیرند لازم است تیمی منسجم تشکیل دهیم تا به هدفی که برنامه ریزی کردیم نزدیک شویم.

 

مشکل مهمات تیراندازان باید به صورت ریشه ای حل شود

وی در پاسخ به این سوال که مشکل تامین مهمات برای تمرین تیراندازان برطرف شده است تصریح کرد: مشکل کمبود فشنگ ار معضلات همیشگی تیراندازان است که باید به صورت ریشه ای برطرف شود که نیاز به سرمایه گذاری و برنامه ریزی بلند مدت دارد.کارخانه تولید مهمات تیراندازان در گذشته در تهران قرار داشت اما اکنون به اصفهان متتقل شد که این موضوع دسترسی ما به فشنگ ها و مهمات دیگر را دشوار کرده است.

 

تجربه بالا ضامن موفقیت ورزشکاران اهداف پروازی است

وی درپاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای جوان سازی تیم ملی دارد گفت:اهداف پروازی رشته ای است که زمانی برای خداحافظی ان مشخص نیست.موضوع مهم در این رشته ورزشی تجربه بالای تیراندازان است هر چه در مسابقات بیشتری شرکت کنند موفق تر هستند. در حال حاضر ورزشکارانی در این رشته فعالیت می کنند که با وجود سن بالا نتایج بسیار خوبی در کسب می کنند وملاک برای موفقیت در اهداف پروازی تحربه بالا است.

 

تیم ملی اهداف پروازی تیمی جوان است

سرمربی تیم ملی اهدف پروازی ادامه داد:تیمی ملی اهداف پروازی که در حال حاضر به برخی مسابقات جهانی اعزام می شوند تیمی جوان است و میانگین سنی تیراندازان بین 25 تا 30 سال است و  ورزشکاراناین رشته با وجود سن کم در مسابقات داخلی و خارجی نتایج بسیار خوبی می گیرند.

 

تشکیل تیم جوانان اهداف پروازی نیاز به سرمایه گذاری دارد

عبدالمحمدی در ادامه خاطر نشان کرد:برای اینکه تیم جوان ونوجوان خوبی داشته باشیم نیاز به سرمایه گذاری است اما در به دلیل مشکلات مالی که فدراسیون درگیر آن است اجرا برخی برنامه ها تقریبا غیرممکن است همچنین محدودیت باشگاه ها برلی تشکیل تیم اهدف پروازی نیز مانع تحقق اهداف مورد نظرمی شود.البته برنامه ای که در حال حاضر در حال اجرا است بخشی از مشکلات در این زمینه را برطرف می کند که امید وارم با حمایت مسئولان فدراسیون در سال های آینده عملی شود.

 

دادگر از مدیران توانمند ورزشی کشور است

وی درباره انتخاب علی دادگر به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی اظهار داشت:دادگر از مدیران باسابقه ورزشی کشور است و کارنامه موفقی در عرصه ورزش دارد امیدوارم با حضور وی مشکلات تیراندازی مرتفع شود. دادگر با توجه به توانمندی هایی که دارد به طور قطع در رفع مشکلات زیر ساختی فدراسیون می تواند تاثیر گذار باشد.البته اهداف پروازی برای رفع مشکلاتی که دارد نیاز به مدیریت قوی دارد که فدراسیون باید آن را برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/

مشکل مهمات باید به طور ریشه برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار