شرکت خودروسازی هیوندای در صدد تسخیر بازار چین

شرکت هیوندای برای مقابله با کاهش فروش محصولات خود در بازار چین، خط تولید جدیدش را در پنجمین کارخانه این کشور راه‌اندازی می‌کند.

شرکت خوردروسازی هیوندای در صدد تسخیر بازار چینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی کره‌ای «هیوندای موتور» چهارشنبه اعلام کرد در ماه اوت خط تولیدش در پنجمین کارخانه‌ چین را راه‌اندازی می‌کند. این شرکت قصد دارد با این کار کاهش فروش خود در بزرگترین بازار خودروی جهان که در نتیجه یک تنش دیپلماتیک ایجاد شده را معکوس کند.

کارخانه واقع در شهر «چونگ‌کینگ» قرار است با تولید خودروهای هیوندای در دو نوع کوچک و شاسی‌بلند، فضای رقابتی را برای این شرکت خودروسازی تقویت کند.

شرکت هیوندای در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «این شرکت با تولید مدل‌های جدید و با کیفیت برای مصرف کنندگان چینی، شرق و غرب این کشور را احاطه خواهد کرد».

اعلام آغاز کار خط تولید جدید این شرکت فقط چند ماه پس از اینکه کره جنوبی در پی موافقت با استقرار سامانه دفاع موشکی آمریکا در خاک خود خشم چین را برانگیخت، انجام شد.

آمریکا و کره‌ جنوبی اعلام کرده‌اند برای مقابله با تهدیدات کره شمالی این سامانه را مستقر کرده اند؛ اما چین باور دارد رادارهای قوی این سامانه قابلیت نفوذ در قلمروش را دارند. این موضوع به تحریم برخی از کالاها و خدمات محبوب کره‌ای در چین منجر شد. فروش خودروهای هیوندای در چین در ماه ژوئن نسبت به همین دوره در سال گذشته 64 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/

راه‌اندازی خط جدید تولید خودروهای هیوندای در چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار