رییس بسیج دانشجویی:

تعبیر وارونه دشمن از فرمایش رهبری در خصوص آتش به اختیار

دشمنان تلاش دارند فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص 'آتش به اختیار' را وارونه معنا کرده و به این طریق از اثرگذاری این سخنان بکاهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدداوود گودرزی رئیس بسیج دانشجویی در حاشیه برگزاری دوره طرح ولایت گفت: این در حالی است که آتش به اختیار طبق فرمایش صریح معظم له به معنای کار تمیز فرهنگی است و منطق آن این است که در مقابل جریانی که به دنبال استحاله نظام و انقلاب از درون است و می‌خواهد روح انقلابی گری را از مردم بگیرد و برای دین بدیل بسازد، باید تولید فکر کرد.

وی افزود: با این تعبیر، آتش به اختیار به معنای بر سر دست گرفتن آرمان‌ها و فریاد زدن آنهاست و این که هر کسی هر جا که می‌تواند کار ایجابی خوبی کند و یا جلو کار دشمن را بگیرد می‌تواند مصداق آتش به اختیار باشد.

گودرزی، روح همه فعالیت‌های بسیج دانشجویی را کادرسازی و تربیت نیروی انسانی دانست و گفت: دوره طرح ولایت نیز که اکنون بیست و دومین دوره آن در حال برگزاری است بر همین اساس شکل گرفته است.

وی مباحث این دوره ۴۵ روزه را شامل ۶ مبحث بنیادین معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی، خداشناسی فلسفی، انسان، راه و راهنماشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست عنوان کرد و افزود: به صورت مبسوط توسط استادان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) زیر نظر آیت الله مصباح یزدی ارائه می‌شود.

بخش دختران بیست و دومین دوره طرح ولایت با حضور بیش از ۴۰۰ دختر دانشجوی بسیجی از دیروز در مشهد آغاز شده است.

انتهای پیام // ز.‌ی
 
 

روح همه فعالیت‌های بسیج دانشجویی ، کادرسازی و تربیت نیروی انسانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.