تبریز؛

افتتاح 18 طرح عمرانی و خدماتی روستایی در بستان آباد

بخشدار مرکزی شهرستان بستان آباد گفت: همزمان با هفته دهیاری ها 18 پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بستان آباد به بهره برداری رسید.

افتتاح 18 طرح عمرانی و خدماتی روستایی در بستان آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن سامع روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بستان آباد ،افزود: به مناسبت گرامیداشت روز دهیار 18 پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی گفت: اولین طرح افتتاحی در روستای هلان شامل اسفالت ریزی، جدول گذاری، اجرای کانیو بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای آنها هزینه شد.
بخشدار بستان آباد واگذاری اولین ماشین نیمه سنگین مکانیزه حمل پسماند روستایی در این شهرستان را از دیگر طرح ها عنوان کرد و افزود: این خودرو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال در اختیار دهیاری این روستا قرار داده شد.
سامع، اجرای کانیوو، سیل بند، جدول گذاری، آسفالت ریزی، زیر سازی، ایجاد پارک مسافر و پل را از دیگر طرح های مورد بهره برداری شده بطور همزمان در 16 روستای دیگر بخش مرکزی شهرستان بستان آباد عنوان کرد.

انتهای پیام/خ

افتتاح 18 طرح عمرانی و خدماتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.