برگزاری دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل در آبادان و خرمشهر

دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ملایی هزاروندی  معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به برگزاری دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم‌آپ) از 16 تا 18 شهریورماه در آبادان و خرمشهر، گفت: علاقه‌مندان تا 15 شهریورماه فرصت دارند در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

شهرام ملایی هزاروندی افزود: دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل کشور از 16 تا 18 شهریورماه با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، مجتمع آموزشی پانیذ و شبکه اینترنتی سیمرغ در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

وی در خصوص نحوه برگزاری این رویداد گفت: در این رویداد استارتاپی 100 شرکت کننده در قالب تیم‌های آزاد در بخش‌های طراح بازی، طراح مرحله، گرافیست بازی، برنامه نویس و کار با موتور بازی خواهد بود. در روز پایانی رقابت‌ها نیز 10 تیم برتر انتخاب می‌شوند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود:جوایز رویداد به گونه‌ای انتخاب شده که افراد از زمان تولد ایده تا عرضه بازی در کانال‌های فروش، حمایت خواهند شد.

ملایی هزاروندی تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 15 شهریورماه مهلت دارند تا در دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم‌آپ) ثبت‌نام کنند.

این افراد می‌توانند از طریق لینک  https://evand.com/events/gameup2 در این رویداد ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/د

هدف از برگزاری این رویداد تولید بازی‌های موبایل با رویکرد تجاری و دانش بنیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.