تبریز؛

فضای کتابخانه های شهرستان جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست

رئیس کتابخانه های عمومی هشترود با بیان اینکه فضای کتابخانه های این شهرستان جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست گفت: تجهیز، توسعه و نوسازی کتابخانه ها ضروری است.

فضای کتابخانه های شهرستان جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پری اسدی روز سه شنبه در جلسه کتابخانه های عمومی این شهرستان اظهار کرد: عمر قفسه های کتابخانه های عمومی هشترود بیش از 40 سال بوده و نیاز است خیران در زمینه نوسازی کتابخانه ها و تجهیزات نیز ورود کنند.
وی گفت: متاسفانه کتابخانه عمومی شهر نظرکهریزی نیز وضعیت مشابهی دارد و مکان آن نیز نامناسب است در صورتیکه کتابخانه باید در مکانی ساکن و به دور از شلوغی باشد.
ناصر نادری معاون فرماندار هشترود نیز در این جلسه با اشاره به استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه پروفسور هشترودی در مکانی مشترک گفت: مکان این 2 نهاد نامناسب بوده و مراجعه کنندگان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.
سه کتابخانه عمومی در شهر هشترود و یک کتابخانه در نظرکهریزی وجود دارد که در مجموع 2 هزار و 200 نفر عضو دارند.
در این کتابخانه ها 46 هزار عنوان کتاب و 57 هزار نسخه کتاب وجود دارد.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.

انتهای پیام/خ

تجهیز، توسعه و نوسازی کتابخانه ها ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار