اردبیل؛

گشایش نمایشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو در اردبیل

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گفت: نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد خسروانی، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل عصر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل افزود: در این نمایشگاه استان‌های مختلفی از سراسر کشور حضور دارند و برای معرفی تولیدات که اکثر آن‌ها داخلی است در غرفه‌ها حضور خواهند یافت و بیشتر این غرفه‌ها قطعات یدکی خودرو را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه‌ها این است که خریداران بتوانند بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب از محصولات ارائه شده خریداری کنند و نیز در این زمینه از لحاظ مالی منعت هر دو خریدار و فروشنده حفظ شود که خوشبختانه برگزاری این نمایشگاه‌ها تاکنون توانسته با روند بسیار مناسبی پیش رود.

این نمایشگاه از امروز تا 30 تیر ماه از ساعت 16 عصر تا 22 شب برای بازدید عموم دایر است و علاقمندان و بازدیدکنندگان می‌توانند برای بازدید در محل نمایشگاه دائمی حضور یابند.

 

انتهای پیام/

حضور استان های مختلف در نمایشگاه بین المللی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.