شیرازی:

هنوز در فکر برگزاری دربی هستیم/ تاج پیشنهاد داد بازی را در مشهد برگزار کنیم/ شاید هواداران بخواهند پول پیامک و بلیت را پس نگیرند

شیرازی نماینده حامی مالی پرسپولیس و استقلال در مورد برگزاری دربی 85 و یا لغو آن توضیحاتی را ارائه داد.

 هنوز در فکر برگزاری دربی هستیم/ تاج پیشنهاد داد بازی را در مشهدبرگزار کنیم/ شاید هواداران بخواهند پول پیامک و بلیت را پس نگیرندعلیرضا شیرازی،  نماینده حامی مالی پرسپولیس و استقلال در مورد برگزاری دربی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  در مورد لغو دربی 85  چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده و همه مطالب حاشیه ای این مورد فقط در رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شود. 

او افزود: طی نشست برگزار شده بین مسئولان سرخابی، 2 باشگاه خواهان برپایی اردو پیش فصل بودند که در همین راستا تصمیم بر آن شد بازی دوستانه ای برگزار شود. ما فقط اجرا کننده بازی بوده و هستیم و به هیچ وجه تصمیم گیرنده نبودیم و بدیهی است که تصمیم گیرنده نهایی مسئولان و کادر فنی 2 باشگاه هستند.
نماینده حامی مالی پرسپولیس و استقلال ادامه داد: با برگزاری این دیدار در ایران، آلمان و یا هر کشور یا شهر دیگری مشکلی نداریم، حتی رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد برگزاری بازی را در استادیوم امام رضا(ع) مشهد داد، بنابراین برگزاری این بازی در شهر و کشوری برای ما مشکلی ایجاد نمی کند.

او افزود: تمامی اقدامات اعم از هماهنگی صدور روادید و تعیین ورزشگاه انجام شده بود که اگر برگزاری این دیدار به طور کامل لغو شود، مطمئنا 2 باشگاه متضرران اصلی خواهند بود.

شیرازی در مورد هزینه های دریافتی از هواداران گفت: به نظر من باید این هزینه ها به هواداران بازگردانده شود ولی در این خصوص مسئولان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیم گیرنده هستند. شاید هواداران بخواهند به مانند سابق از تیم محبوب خود حمایت کنند و راضی به نگهداری مبالغ در حساب باشگاه های خود باشند.

همچنین نماینده حامی مالی استقلال و پرسپولیس در مورد بلیت های فروخته شده به هواداران گفت: سامانه ای که وظیفه فروش بلیت این مسابقه را داشت پول های هواداران را به آن ها عودت خواهد داد.

 

انتهای پیام/

صحبت های جدید نماینده حامی مالی سرخابی ها در مورد دربی 85 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۸ تير ۱۳۹۶
هواداران پرسپولیس برنده هستند
آخرین اخبار