مشهد؛

برگزاری جشن‌ها منوط به دریافت مجوز قانونی است

برگزاری جشن‌ها منوط به دریافت مجوز می‌باشد و عدم توجه به قوانین موجب اعتراض شهروندان و خلاف قانون است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد نعمت الله فیاض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: برگزاری جشن‌ها منوط به دریافت مجوز می‌باشد و عدم توجه به قوانین موجب اعتراض شهروندان و خلاف قانون است.

وی با انتقاد از عملکرد بعضی دستگاه‌های اجرایی برگزار کننده جشن‌ها بدون مجوز از این اداره افزود: برگزاری جشن‌ها منوط به دریافت مجوز می‌باشد و عدم توجه به قوانین موجب اعتراض شهروندان و خلاف قانون است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام با اشاره به برگزاری جشن غیر متعارف در جوار مزار شهدای گمنام بوستان معلم گفت: اجرای جشن‌ها در سطح شهرستان باید با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوانمند برگزار شود که مشکلات بعدی برای متصدیان جشن بوجود نیاورد.

فیاض با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: اجرای کار‌های فرهنگی در سطح شهرستان باید تمیز و قانونی باشد واجرای هر برنامه فرهنگی که زیر نظر این اداره نباشد وجاهت قانونی نداشت و برابر مقرارت با متخلفان برخورد می‌شود.
 
 حجت الاسلام زاهدی رئیس ارداره تبلیغات اسلامی با قدرانی از حرکت ارزشی و فرهنگی بانوان در اجرای راهیپمایی عفاف وحجاب گفت: مراسم معنوی اعتکاف با محوریت معرفت مهدویت با عنوان «برای حضورش معتکف می‌شویم» با حضور دانش آموزان، دانشجویان وطلاب در روز‌های ۲، ۹ لی ۳، ۱ مرداد به مدت سه شبانه روز در مجل مسجد موسی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت صادق آل محمد (ع) و تبریک دهه کرامت افزود: ادارات دولتی ونهاد‌های مردمی درایام شهادت امام صادق (ع) و همچنین دهه کرامت نسبت به فضا سازی فرهنگی و تبلیغی در سطح ادارات و بازار اقدام و دین خود را به ساحت مقدس اهل بیت (ع) ادا نمایند.

وی ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) دسته‌های عزادای و سینه زنی در سطح شهر و روستا‌ها برگزار می‌شود و در تربت جام از مسجد وحزه مهدیه (عج) به سمت مسجد علوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام// م. ط
 
 

اجرای هر برنامه فرهنگی که زیر نظر ا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  نباشد وجاهت قانونی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار