اصفهان؛

عرضه استاندارد صنایع‌دستی در میدان نقش‌جهان اصفهان

در فروشگاه‌های عرضه‌کننده صنایع‌دستی در میدان نقش جهان اصفهان نظارت‌ها از سوی میراث فرهنگی، اتحادیه و بازرسان اصناف صورت می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان با بیان اینکه میدان نقش‌جهان در حوزه عرضه صنایع‌دستی در استانداردترین حالت خود قرار دارد، گفت: تمام فروشگاه‌های عرضه‌کننده صنایع‌دستی در میدان نقش‌جهان ساماندهی شده‌اند و همانند سال‌های گذشته آماده استقبال از گردشگران داخلی و خارجی هستند.

عباس شیردل افزود: در فروشگاه‌های عرضه‌کننده صنایع‌دستی در میدان نقش‌جهان نظارت‌ها از سوی میراث فرهنگی، اتحادیه و بازرسان اصناف صورت گرفته و تمام اجناس و آثار دستی در فروشگاه‌های میدان نقش‌جهان دارای برچسب قیمت هستند.

رئیس اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان با اشاره به حضور دست‌فروشان در میدان نقش‌جهان تصریح کرد: با نظارت جدی که توسط بازرسان اصناف صورت گرفت اکنون شاهد حضور کمتری از دست‌فروشان در میدان هستیم.

وی تصریح کرد: میدان نقش جهان از صنایع‌دستی خارجی پاک‌سازی شده و در برخی از فروشگاه‌های صنایع‌دستی ترکیه‌ای عرضه می‌شد که با ورود بازرسان اصناف این اجناس نیز از میدان خارج شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.