صادق زاده: رکورد دنیا را جا به جا خواهم کرد

وزنه بردار تیم ملی جانبازان و معلولین گفت: همه تلاشم را می کنم تا با رفع آسیب دیدگی ام رکورد دنیا را جابه جا کنم.

 صادق زاده: رکورد دنیا را جا به جا خواهم کردعلی صادق زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات  وزنه برداری جانبازان و معلولان قهرمانی کشور تصریح کرد: رکوردم در تمرینات نسبت به مسابقات بهتر بود. در حرکت دوم احساس کردم دستم دچار پارگی شد اما در حرکت سوم وزنه 228 را بالای سر بردم.

 

وی افزود: من مدت ها به دلیل آسیب دیدگی قادر به تمرین کردن نبودم و از فروردین ماه تمرینات را شروع کردم امیدوارم در اردو 45  روزه که برای تیم ملی در نظر گرفته شد به آمادگی برسم و با کمک مربیان رکوردهای بالاتری در تمرینات بزنم.

 

صادق زاده:رکورد دنیا 238کیلو است که اگر آسیب دیدگی ام برطرف شود به طور قطع می توانم رکورد دنیا را جابه جا کنم. مسابقاتی که در حال حاضر در حال برگزاری است در سطح بالا و در حد مسابقات جهانی است.

 

عضو تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: تیمی که اکنون در مسابقات حاضر هستند همان تیمی است که در مساباقت جهانی قهرمان شد امیدوارم در مسابقات آینده که به میزبانی مصر برگزار می شود دوباره قهرمان شویم.وحریف اصلی ما در مسابقات جهانی تیم مصر است اما در وزن من وزنه بردار یونانی  رقیب اصلی من است.

 

وی در پایان گفت:من تا کنون در مسابقات جهانی موفق به کسب یک مدال طلا ،یک نقره و 2 برنز شدم همچنین در پارالمپیک نیز 3 مدال طلا به دست آوردم. امیدوارم این بار با کسب مدال طلا در مسابقات جهانی بتوانم تعداد مدال طلا خودم را بیشتر کنم تا از نام علی برنزی رها شوم.

 

انتهای پیام/

 

سطح مسابقات قهرمانی کشور در حد رقابت های  جهانی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار