ایرانشهر؛

پرداخت کمک بلاعوض و وام به خسارت دیدگان سیل در ایرانشهر

کمک بلاعوض و وام به خسارت دیدگان سیل در ایرانشهرپرداخت می شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: کمک بلاعوض و وام با کارمزد چهار درصد به خسارت دیدگان سیل اخیر در ایرانشهر پرداخت می شود.


غلامرضا اربابی افزود: بارندگی 50 میلیمتری و توفان 101کیلومتر بر ساعتی از پنجشنبه هفته گذشته تا اوایل هفته جاری به زیرساخت های شهری، واحدهای مسکونی و زمین های کشاورزی شهرستان ایرانشهر خسارت زد.


وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی مصوب شد وام با کارمزد چهار درصد و کمک بلاعوض برای مرمت و بازسازی منازل سیل زده ایرانشهر پرداخت شود.


وی افزود: با بسیج تمام امکانات استان به غیر از فوت یک کودک چهار ساله از بروز خسارت های جانی بیشتر ناشی از باران کم سابقه و طفیان رودخانه ها در این شهرستان در جنوب استان جلوگیری شد.


وی تصریح کرد: بارندگی و توفان به 15 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق و شبکه آب 50 روستا در حوزه ایرانشهر خسارت وارد کرد که با تلاش تیم های برق و آب مشکل برطرف شد.


مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان بخش های مختلف در حال جمع بندی خسارت های ناشی از سیل و توفان در ایرانشهر هستند که پس از جمع بندی کامل نسبت به تخصیص اعتبار برای جبران خسارات اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

 

بارندگی و فوت کودک چهارساله در ایرانشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار