سیچلو: نباید از بازیكنان امید توقع قهرمانی داشته باشیم/ هدف پیشرفت و یادگیری است

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: این كه از بازیكنان جوان و كم‌تجربه توقع قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا را داشته باشیم، توقع زیادی است.

سیچلو: نباید از بازیكنان امید توقع قهرمانی داشته باشیم/ هدف پیشرفت و یادگیری استبه گزارشخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خوان سیچلو، سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در پایان آخرین تمرین تیم امید پیش از اعزام به اندونزی گفت: چهارشنبه راهی اندونزی خواهیم شد تا در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شركت كنیم.

وی درباره این تصمیم كه تیم امید به جای بزرگسالان راهی این مسابقات شود، گفت: این تصمیم فدراسیون والیبال بود و به اعتقاد من این تصمیم یك فرصت خوب برای بازیكنان جوانی است كه در تیم امید هستند. شاید این اتفاق را بتوان یكی از بهترین تجربیات زندگی این بازیكنان دانست.

سیچلو افزود: وضعیت تمرینات تا كنون خوب پیش رفته است فقط چند مصدوم داریم كه كار را برای ما سخت كرده است. از طرفی جواد كریمی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه كمر در تیم نیست و نمی‌تواند در نبرد قهرمانی آسیا ما را همراهی كند.

سرمربی تیم والیبال امید درباره لیست بازیكنان انتخابی‌اش گفت: علی اصغر مجرد با یك آسیب دیدگی و تورم تاندون مواجه شده است و ما تصمیم گرفتیم به همین دلیل از چهار سرعتی زن در این مسابقات استفاده كنیم. همچنین آسیب دیدگی اسماعیل نژاد كه از ناحیه زانو بود مجبورمان كرد كه سه پشت خط زن هم با خود به اندونزی ببریم. البته اسماعیل نژاد ریكاوری كرده است و وضعیت بهتری نسبت به قبل دارد.

سیچلو افزود: بازیكنان من با انگیزه هستند و برای هر توپ می جنگند و در تلاش هستند همیشه بهترین‌شان را نشان دهند. ما تیم ایران و جزو بهترین‌های آسیا هستیم اما توقع زیادی است كه از این بازیكنان انتظار قهرمانی داشته باشیم. درصد زیادی از این بازیكنان به جز آن‌هایی كه در كاله بودند، در لیگ نیمكت نشین بودند و نباید این را فراموش كرد.

سرمربی تیم والیبال امید در پایان گفت: هدف از حضور تیم ملی زیر 23 سال در مسابقات قهرمانی آسیا پیشرفت و یادگیری و كسب تجربه است. باید در این مسابقات بازیكنان امید را محك بزنیم تا ببینیم در آینده می‌توانند جانشین بزرگسالان هستند یا نه.

انتهای پیام/

سیچلو: بازیكنان من برای هر توپ می‌جنگند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار