مربی تیم فوتبال سایپا تهران:

دایی برای جذب بازیکن زد و بند نمی کند/ یک سال در نفت کار کردیم اما مالک باشگاه را ندیدیم

محمد دایی گفت: اظهارات ویسی علیه برادرم و باشگاه سایپا بیهوده است، چرا که علی دایی برای جذب بازیکن زد و بندی انجام نمی دهد.

دایی برای جذب بازیکن زد و بند نمی کند/ یک سال در نفت کار کردیم اما مالک باشگاه را ندیدیممحمد دایی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان مبنی بر اینکه علی دایی و باشگاه سایپا به دانیال ماهینی پیشنهاد دادند تا حسابهایش را  مسدود کند تا از این طریق  زمینه حضورش در جمع نارنجی پوشان پایتخت فراهم شود،گفت: بعید می دانم علی دایی مخاطب صحبتهای ویسی باشد و او بیشتر به باشگاه سایپا اعتراض کرده که البته این موضوع منطقی نیست. باشگاه استقلال خوزستان حدود یک سال مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت نکرد و در زمان عقد قرارداد دانیال ماهینی با سایپا مدعی شد قصد پرداخت مطالبات این بازیکن را داشته است. از طرفی آیا علی دایی در فدراسیون فوتبال تا  حدی نفوذ دارد که  قوانین نقل و انتقالاتی را تغییر دهد؟ بنابراین حرفهای ویسی بیهوده است و اگر اعتراضی هم دارد باید این امر را به صورت قانونی پیگیری کند.

 او درباره آخرین وضعیت آماده سازی تیم فوتبال سایپا تهران اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات و اردوهای آماده سازی سایپا به بهترین شکل دنبال می شود و بازیکنان ما با انگیزه بالایی در تمرینات شرکت می کنند. تاکنون 2 اردوی آماده سازی را در اردبیل و رامسر پشت سر گذاشته ایم و کارهای تاکتیکی مان را در این اردوها به خوبی پیگیری کردیم. سعی داریم با تداوم همین روند و برگزاری چند بازی دوستانه تا پیش از دیدار مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر به آمادگی و هماهنگی کامل برسیم.

اطلاعی از حضور آندو در سایپا ندارم

دایی درمورد احتمال بازگشت آندو تیموریان به سایپا گفت: به احتماال فراوان تا پایان هفته جاری با 2 بازیکن دیگر قرارداد می بندیم اما درمورد آندو تاکنون به جمع بندی نرسیده ایم. علی دایی با همفکری اعضای کادرفنی درباره انتخاب بازیکن تصمیم نهایی را می گیرد اما همان گونه که گفتم هیچ اطلاعی نسبت به قطعی بودن جذب تیموریان ندارم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره حمایت مسئولان این باشگاه از برنامه های علی دایی بیان کرد: خوشبختانه مسئولان باشگاه سایپا تاکنون شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کرده اند و همین امر منجر به آرامش بازیکنان و  کادرفنی می شود. امیدوام این روند همچنان تداوم داشته باشد و بتوانیم از حمایت مدیران باشگاه بهره ببریم.

در برخی پست ها کمبود داریم

او درباره عملکرد بازیکنان جدید سایپا بیان کرد:  تمام بازیکنان جدید سایپا در گذشته با ما کار کرده  و از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تائید هستند. آن ها در تمرینات عملکرد خوبی داشته و رضایت علی دایی را جلب کرده اند. با این وجود در برخی پست ها کمبود بازیکن داریم که امیدوارم با تدابیر کادرفنی و حمایت باشگاه سایپا بتوانیم نفرات با کیفیتی را جذب کنیم. بازیکنی به نام محمد ترائوره در تمرینات اخیر سایپا شرکت کرده که عملکرد بدی هم نداشته است اما برای تصمیم گیری نسبت به او نیاز به زمان داریم.

هدف سایپا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست

دایی درباره هدف گزاری تیم سایپا برای لیگ هفدهم تصریح کرد: علی دایی و دستیارانش چند سال است که با هم کار می کنند و در هر تیمی بوده اند، تمام تلاش خود را برای موفقیت آن تیم به کار گرفته اند. سعی می کنیم در لیگ هفدهم هم بهترین نتایج را به دست آوریم. اگر 2 تا سه تیمی که بهترین بازیکنان و امکانات را در اختیار دارند، کنار بگذاریم سایر تیم ها در یک سطح قرار دارند و در این میان سایپا هم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.

باشگاه نفت بی صاحب است

مربی سابق نفت تهران درمورد تداوم مشکلات این تیم گفت: به نظر من مشکل نفت مربوط به امروز و دیروز نیست و این باشگاه به دلیل بی تدبیری مدیرانش به چنین وضعیتی افتاده است. مشکلات  باشگاه نفت به راحتی هم حل نمی شود چراکه صاحبی ندارد که بخواهد چنین اقدامی انجام دهد. هرکسی هم که مدعی مالکیت باشگاه نفت است باید در عمل چنین موضوعی را ثابت کند. با حرف نمی توانند بگویند که مالک باشگاه هستیم و قصد داریم مشکلات را رفع کنیم. باورکنید در یک سالی که در تیم نفت تهران کار کردیم حتی یک بار هم تقی گلرخسار، مالک باشگاه نفت را ندیدیم و تنها چند بار در روزهای ابتدایی آغاز تمرینات این تیم زیرنظر علی دایی،  پسر او در محل تمرینات حاضر شد.

تا زمانی که فدراسیون با بدهکاران مدارا کند آش همان آش است و کاسه همان کاسه

او ادامه داد: باشگاه نفت بدهی های فراوانی دارد و فدراسیون فوتبال باید درمورد چنین تیم هایی تصمیم بگیرد. از تمام تیم هایی که در آن ها کار کردیم، طلب داریم. تا زمانی که فدراسیون فوتبال نسبت به تیم های بدهکار مدارا کند، آش همان آش است و کاسه همان کاسه. برای خروج فوتبال ایران از این مشکلات حتی اگر شده لیگ را با هشت تیم برگزار کنند تا سال به سال به میزان بدهی باشگاه ها افزوده نشود. حتما نباید 16 تیم در لیگ برتر شرکت کنند و بیش از دو سوم این تیم ها بدهکار باشند.به هر حال باید برای بدهی تیم ها فکر اساسی شود چرا که با ادامه وضعیت فوتبال ما آینده مشخصی ندارد.

از نام علی دایی عجولانه برای دربی آلمان استفاده کردند

مربی اسبق پرسپولیس درباره مطرح شدن نام علی دایی در فهرست دعوت شدگان به دربی در آلمان و لغو این بازی بیان کرد: برگزاری دربی در آلمان هم جزء اقدامات عجولانه ای است که در فوتبال ایران انجام می شود. در این میان از نام علی دایی هم استفاده و سرانجام مشخص نشد که این بازی به چه دلیلی برگزار نمی شود.

انتهای پیام/

بدهی تیم های ایرانی هر سال افزایش می باید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار