گفتگو با ملی پوشان هندبال در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا

چند تن از ملی پوشان هندبال کشورمان امروز در حاشیه تمریناتشان از شرایط تیم ملی گفتند.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین مرحله اردوی تیم ملی هندبال کشورمان از روز شبنه 23 تیر آغاز شد و تا 30 تیر ادامه دارد. این اردو با حضور بازیکنان ل‍ژیونر و بازیکنان داخلی در محل فدراسیون هندبال در حال برگزاری است و قرار است پس از این اردو تیم ملی کشورمان راهی کره جنوبی شود تا در مسابقات سئول کاپ شرکت کند.

هبویی: ملی پوشان انگیزه بالایی دارند

احسان هبویی ملی پوش هندبال کشورمان در خصوص شرایط اردو تیم ملی عنوان کرد : هم اکنون در حال برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی هستیم. پیش از این مرحله نخست اردوی آماده سازی در مشکین شهر اردبیل با حضور 50 بازیکن در دو دوره 4 روزه برگزار شد.

او در ادامه افزود: اردوی دوم هم هم اکنون با حضور 29 بازیکن در حال برگزاری است و در این اردو تعدادی لژیونرهم حضور دارند. همین مسئله باعث شده تا انگیزه بازیکنان بالا برود. تصور می کنم که امسال تیم بسیار خوبی داشته باشیم. بازیکنان دوست دارند دوباره به جایگاه قبلی خود در آسیا برگردند. به همین دلیل با انگیره بیشتری تمرین می کنند تا به آمادگی کافی برسند.

بازیکن تیم ملی کشورمان افزود: نخستین مسابقات رسمی پیش رو ما مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی 2019 جهانی آلمان است که امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و به مسابقات جهانی هم برویم.

او در خصوص پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی هندبال در مسابقات پیش رو بیان داشت : تصور می کنم که تیم ملی که هم اکنون در اختیار داریم یکی از بهترین و منسجم ترین تیم های هندبال تاریخ ایران است و ما آماده ایم تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم . خوشبختانه کادر بسیار خوبی داریم که در کنار تیم ملی حضور دارند. شهداد مرتجی و علیرضا حبیبی از بهترین های هندبال هستند که می توانند کمک زیادی به ما داشته باشند.

هبویی در خصوص وضعیت لیگ برتر عنوان کرد: قرار شده که لیگ 3 شهریور آغاز شود اما هنوز تمرینات به صورت رسمی آغاز نشده و تنها 2 – 3 تیم تمریناتشان را آغاز کرده اند.

او در پایان و درباره انتخاب تیم جدیدش گفت : سال گذشته در تیم سنگ آهن بافق حضور داشتم اما هنوز تیم جدیدم را انتخاب نکرده ام با این حال چند پیشنهاد دارم و احتمالا تا چند وقت دیگر تیمم را انتخاب کنم.

انگیزه بالای ملی پوشان هندبال در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا

صمصامی: جو خوبی بر تیم ملی حاکم است / پیشنهاد های خوبی برای فصل بعد دارم

مهرداد صمصامی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان هم در مورد مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی عنوان کرد: اردوی دوم تیم ملی هندبال کشورمان برای حضور هر چه بهتر تیم ملی در مسابقات سئول کاپ در حال برگزاری است. خوشبختانه اردوی تیم ملی جو خوبی دارد و بچه ها از آمادگی بالایی برای حضور در مسابقات برخوردارند.

او که در باشگاه شهرداری کاشان هم حضور دارد درباره مشکلات پیش آمده گفت: طلبی از این باشگاه داریم و پیگیر آن هستیم تا این طلب وصول شود.

صمصامی افزود: اخباری از انحلال این تیم شنیده شده که خوب نیست متاسفانه 2 سال پیش هم تیم منیزیم فردوس با وجود قهرمانی در لیگ برتر منحل شد امیدوارم این اتفاق ها رخ ندهد و اگر تیمی نمی تواند به حضور خود تداوم ببخشد تیم ندهد.

ملی پوش کشورمان در خصوص وضعیتش برای سال آینده بیان داشت : پیشنهاداتی از چند تیم داشتم اما مسابقات لیگ از شهریور شروع می شود و من هم در حال سبک سنگین کردن هستم.

انگیزه بالای ملی پوشان هندبال در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا

باباصفری: راهی رومانی می شوم تا در اسنوا بخارست بازی کنم

محسن باباصفری لژیونر تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص اردوی تیم ملی بیان داشت: مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال از روز جمعه 23 تیر آغاز شده و تا جمعه 30 تیر ادامه دارد . هدف از این اردو هماهنگی هر چه بهتر ملی پوشان برای حضور در مسابقات سئول کاپ است.

او در خصوص تمرینات تیم ملی که با تاخیر چند ماه برگزار شد گفت: پس از پایان مرحله دوم انتخابی المپیک تیم ملی برنامه دیگری نداشت و تیم ملی ما پس از یک سال و نیم سرانجام به اردو رفت. این در حالی است که دیگر کشور های همسایه مدت ها است که تمرین می کنند با این حال امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا تیم ملی نتایج خوبی کسب کند.

باباصفری در مورد تیم باشگاهی اش عنوان کرد: سال گذشته در تیم گزتپه ترکیه حضور داشتم و توانستم با این تیم به عنوان سوم لیگ ترکیه برسم اما امسال پیشنهاد های خوبی از لیگ های اروپایی داشتم و قرار است راهی رومانی شوم تا در تیم اسنوا بخارست بازی کنم.

 انگیزه بالای ملی پوشان هندبال در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا

حیدری راد: امیدوارم مسئولان نگاه وی‍ژه تری به هندبال داشته باشند/ با دینامو بخارست قرارداد دارم

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان درباره اردو های تیم ملی گفت : تاکنون اردو های خوبی را برگزار کردیم و خوشبختانه بازیکنان ما از شرایط خوبی سود می برند امیدوارم تیم ملی با آمادگی جلو برود تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم .

او در مورد مشکلات مالی هم بیان داشت : خبر زیادی از مسائل مالی ندارم ولی می دانم که فدراسیون مقداری بدهی دارد و باید مسئولان نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند زیرا این رشته پتانسیل جهانی دارد و می تواند به موفقیت های بزرگی برسد.

لژیونر هندبال کشورمان درباره تیم باشگاهی خود گفت: با تیم دینامو بخارست قرارداد دارم و به امید خدا تا چند وقت دیگر راهی این کشور شوم.

انگیزه بالای ملی پوشان هندبال در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا

انتهای پیام /

جو خوب تمرینات تیم ملی هندبال در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار