آیا قیمت زیاد آیفون 8 اپل، فروش آن را دشوار خواهد کرد

تحلیل‌گران معتقدند که آیفون ۸ اپل، قیمتی بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت؛ این قیمت به دلیل هزینه‌ی زیاد تولید گوشی آیفون است.

آیا قیمت زیاد آیفون 8 اپل، فروش آن را دشوار خواهد کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیفون هر سال گران‌قیمت‌تر می‌شود؛ در حال حاضر مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ پلاس، قیمتی معادل ۹۶۹ دلار دارد. حالا انتظار می‌رود، مدل جدید یا همان آیفون ۸ که قرار است فناوری‌های پیشرفته‌ای داشته باشد، با قیمتی بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار عرضه شود. اما سؤالی که مطرح می‌شود، این است که آیا کاربران حاضرند این مبلغ را برای تهیه‌ی یک آیفون بپردازند؟ تیم باجارین، رئیس مؤسسه‌ی Creative Strategies در پاسخ این سؤال می‌گوید.

مردم با رضایت تمام این مبلغ را می‌پردازند. آیفون ۸ در کسری از ثانیه از ویترین مغازه‌ها ناپدید خواهد شد. باجارین معتقد است امکاناتی مثل نمایشگر بدون حاشیه‌ی اولد با روشنایی بیشتر و رنگ‌های طبیعی‌تر، بدنه‌ی بزرگ و باریک، دوربین عالی و تراشه‌ی قدرتمند، دلایل اصلی توجیه قیمت آیفون ۸ خواهند بود. به‌علاوه برای کسانی که توان خرید چنین گوشی رده‌بالایی را نداشته باشند، اپل احتمالا مدل‌های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را با امکانات جدید معرفی خواهد کرد.

منبع:زومیت 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار