کرمان؛

اجرای طرح "مهر خانواده" بزودی در کرمان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از اجرای طرح "مهر خانواده"در کرمان خبر داد و گفت:این طرح در ابتدا در سه شهر بزرگ استان از جمله کرمان اجرایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد باقر اسلامی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی دادگستری کرمان که در محل سالن شهید بهشتی حوزه ریاست برگزار شد افزود :مطابق با قانون بهزیستی بایستی ساز وکار مناسب برای ملاقات فرزندان طلاق را فراهم کند.

این مقام قضائی هدف از اجرای این طرح را ملاقات فرزندانی که والدین آنها در مورد حضانت فرزند و ملاقات فرزندشان نمی توانند به توافق برسند اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر ملاقات ها در کلانتری ها صورت می گیرد،افزود:فضای فیزیکی مراجع انتظامی و دستگاه قضائی متناسب با شرایط سنی کودکان نیست.

اسلامی ادامه داد:معاونت اجتماعی دادگستری با همکاری ادارات بهزیستی ،نیروی انتظامی،شهرداری ،استانداری در راستای حل این مشکل تلاش بر اجرای طرح مهر خانواده دارد.

وی گفت:در صورت همکاری اداره بهزیستی،نیروی انتظامی وسایر نهاد های متولی امر و با اجرای این طرح ملاقات فرزندان طلاق در مکانی آرام ومتناسب با شرایط روحی کودکان صورت خواهد پذیرفت و مشاوران ومددکاران اجتماعی در کنار آنها آماده ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری خواهند بود.

انتهای پیام/ی

اجرای طرح "مهر خانواده" بزودی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار