قزوین؛

تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

استاندار قزوین بر انجام فعالیت عمومی و مسئولانه همه اقشار ، گروه ها و دستگاه ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  فریدون همتی در جلسه نشست مشاورین بانوان دستگاه ها با بیان اینکه در برخورد با موضوع عفاف و حجاب از بدعت و تحجر باید دوری کرد ، گفت : زنان در تمامی مراکز اقتصادی،علمی و فرهنگی حضور فعال و اثرگذاری دارند و بار مسئولیت اجتماعی را در کنار فعالیت های خانوادگی به دوش می کشند.

وی اضافه کرد : زنان در عرصه های مدیریتی همپای مردان حضور فعال دارند و در طی این مدت توان ، استعداد و ظرفیت خود را به خوبی نشان داده اند.

استاندار بیان کرد: در جایی که زنان احساس خستگی و مشقت نکنند باید از ظرفیت آنها در عرصه های مدیریتی استفاده کرد و در استان نیز این جهت گیری و دغدغه برای استفاده بیشتر از توان و ظرفیت بانوان وجود دارد .

استاندار با اشاره به نقش و جایگاه خانواده در تربیت فرزندان و اصلاح رفتارهای فرهنگی و اجتماعی افزود : نقش زنان در تربیت اجتماعی فرزندان بیش از مردان است و صعود و سقوط هرجامعه ای در درجه اول به نقش اثرگذار زنان برمی گردد.

انتهای پیام/

جلسه نشست مشاورین بانوان دستگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.