پل مرگ، بلای جان راننده‌های کامیون‌ + فیلم

هر راننده‌های بی‌دقت و تازه‌کاری که قصد عبور از این محل را داشته باشد، بطور حتم گرفتار پل مرگ خواهد شد.

پل مرگ، بلای جان کامیون‌های این خیابان شده است + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دردسرهای پل‌ 77 ساله کوتاه قد را‌ه آهن، در جنوب غرب گریگسون از کارولینای شمالی تمامی ندارد. این پل بخاطر ارتفاع کوتاهش ( 3 متر و 56 سانتی‌متر )، مشکلات زیادی را در هنگام عبور خودورهای سنگین وزن ایجاد کرده از این رو محلی‌ها، لقب پل مرگ را روی آن گذاشته اند.

راننده‌ها پس از رسیدن به پل مرگ، بدون دقت به ارتفاع کم پل پیش روی خود، قصد عبور از آن را می‌کنند اما در یک لحظه، به شکلی بد در زیر آن گرفتار می‌شوند. با وجود هشدارهای متعدد نصب شده در محل، محلی‌ها هر چند وقت یک‌بار شاهد وقوع حادثه‌ای می‌شوند، سوانحی که هر کدام در نوع خود، خسارتی سنگین به بار می‌آورد.

اما دلیل کوتاهی این پل چیست؛ این پل در حقیقت، در قسمتی از مسیر راه‌آهن شهر قرار گرفته و بخاطر شرایط ویژه، تا کنون امکان جابجایی آن وجود نداشته است. پوشش گیاهی اطراف پل، پیوستگی خط راه‌آهن منطقه و در نهایت خط فاضلاب ( 1.2 متری ) داخل زمین، به شهرداری اجازه تغییرات لازم را نمی‌دهد. تنها راه موجود، نصب علائم،  چراغ‌های هشدار دهنده و تابلوهایی خطر در اطراف محوطه، برای هشیار کردن خودروهای عبوری است. اما با این وجود، تقریبا، ماهی یکبار، راننده‌های تازه وارد و بی‌دقت اسیر دام این پل مسن می‌شود.

یکی از اهالی محل در اقدامی جالب، با نصب دوربین شخصی در محل، طی چند سال متوالی، از تصادفات رخ داده، فیلم‌ گرفته و بصورت مداوم آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند، ویدئوهای او میلیون‌ها بازدید کننده‌ دارد. از سال 2008 تا کنون بیش از 100 مورد سقوط خودرو در این محل اتفاق افتاد.

 

 
انتهای پیام/
 

برخورد وحشتناک کامیون با پل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.