رشت؛

همایش عفاف و حجاب در رشت

همایش عفاف و حجاب امروز در دادگستری گیلان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان در این مراسم که با حضور جمعی از کارکنان دادگستری گیلان و خانواده معزز شهدا در رشت برگزار شد، گفت: در غرب زن را به عنوان یک عنصر تزئینی و نمایشی می بینند و در برخی از کشورها مانند عربستان نگاهی کاملا بسته به زنان دارند و در هیج صحنه ای اجازه ورود به زنان نمی دهند.

وی افزود: ما مفتخریم به این نگرش که زن عضو فعالی از جامعه است و زنان جامعه ما هم کانون خانواده را استحکام می بخشند، هم فرزندان مومن و مومنه و دانشمند پرورش می دهند و هم عضو موثری از جامعه هستند.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند در افکار بانوان کشور ما نفوذ و تغییر ایجاد کنند، اظهار داشت: مسئولان باید با این نگرش غربی مقابله و جامعه را با دیدگاه متعالی اسلام هر چه بیشتر آشنا کنند.

سیاوش پور با اظهار تاسف از درگذشت مریم میرزاخانی نابغه ایرانی گفت: درخشش این بانوی ایرانی که او را با انیشتین مقایسه می کردند نشان از این دارد که زنان توانمند هستند و می توانند حضور پررنگی در جامعه جهانی داشته باشند.

شورای فرهنگ عمومی‌کشور 21 تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده است.

19 تا 25 تیر ماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/ع
 

برگزاری همایش عفاف و حجاب در دادگستری گیلان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.