هاموند: وزرای کابینه انگلیس نیاز به یک دوره گذار برای برکسیت را پذیرفته‌اند

وزیر دارایی انگلیس گفت: بیشتر وزرای کلیدی در کابینه ترزا می، لزوم وجود یک دوره گذار برای جدایی این کشور از اتحادیه اروپا را پذیرفته‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، روز یکشنبه، فیلیپ هاموند – وزیر دارایی انگلیس – گفت تیم ویژه از وزرای کابینه ترزا می – نخست وزیر انگلیس – متقاعد شده اند برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، در نظر گرفتن یک دوره گذار لازم خواهد بود.

دیوید دیویس – وزیر برکسیت – و تیم مذاکره کننده وی قرار است روز دوشنبه برای برگزاری دومین دوره از مذاکرات برکسیت – خروج انگلیس از اتحادیه اروپا – به بروکسل سفر کند.

هاموند در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی گفت: «در حالی که 5 هفته پیش، ایده دوره گذار بسیار جدید به نظر می‌رسید، اکنون فکر می‌کنم همه وزرای کابینه دولت پذیرفته اند که نیاز به چنین دوره‌ای وجود دارد.»

وی افزود: «ما به روند آغاز مذاکرات رسیدگی می‌کنیم و تصور من این است که توجه کابینه بر موضعی معطوف شده است که دست بالاتر را در این مذاکرات در اختیار ما بگذارد و بتواند بهترین توافق را برای انگلیس به ارمغان آورد.»

هاموند همچنین گفت مدت زمان هر دوره گذار بستگی به زمانی خواهد داشت که نظام جدید بتواند مسائلی مانند گمرک و مهاجرت را به درستی مدیریت کند. با این‌حال، وی افزود مدت این دوره گذار باید از پیش تعیین شده باشد. وی تخمین زد این دوره گذار برای انگلیس، 2 سال به طول بیانجامد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار