ساری،

مصاف تیم خونه به خونه با تیم‌های لیگ برتری

تیم خونه به خونه با تیم‌های لیگ برتری دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمد نعمتی مدیراطلاع رسانی باشگاه دسته یکی خونه به خونه مازندران گفت: این تیم در ادامه تمرینات آماده سازی خود در اردوی تهران، در سه بازی تدارکاتی به مصاف تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی می‌رود.


وی افزود: نخستین بازی تیم خونه به خونه روز امروز در تهران برابر شاگران علی دایی درتیم سایپا این شهر قرار خواهد گرفت.


مدیراطلاع رسانی باشگاه دسته یکی خونه به خونه مازندران گفت: این تیم در دومین بازی خود روز سه شنبه در کرج به مصاف تیم بادران از تیم‌های لیگ دسته یکی باشگاه‌های کشور خواهد رفت.


وی زمان بازی سوم این تیم را روز چهارشنبه این هفته برابر تیم تازه لیگ برتری پارس جنوبی جم بوشهر اعلام کرد.


نعمتی افزود: تیم خونه به خونه مازندران برای حضوری پرقدرت در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از هفته گذشته اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده است.


تیم خونه به خونه یکی از دو نماینده فوتبال مازندران به همراه تیم نساجی در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل گذشته این مسابقات با ناکامی در صعود به لیگ برتر، سومین فصل حضورش در این مسابقات را به پایان رساند.


مدیران متمول تیم خونه به خونه امسال و در تعطیلات لیگ دسته یک با واگذارکردن سکان هدایت تیمشان به " حسین رحمانی" سرمربی موفق تیم امید‌های این باشگاه که در دوسال متوالی قهرمانی کشور را کسب کردند، امید زیادی برای صعود به لیگ برترباشگاه‌های کشور دارند.


انتهای پیام/ع


سه بازی تدارکاتی تیم خونه به خونه با تیم‌های لیگ برتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار