بجنورد؛

اعزام مددجویان به اردوی شوق زیارت

امسال بیش از ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شیروان به اردوهای شوق زیارت اعزام می شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی شیرزادی مدیر کمیته امداد شهرستان شیروان گفت: این افراد برای اولین بار با مساعدت های خیران به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی غنی‌سازی هدفمند و برنامه‌ریزی شده اوقات فراغت دانش‌آموزان،دانشجویان وسایر مددجویان تحت حمایت را یکی از برنامه‌ها مهم فرهنگی کمیته امداد برشمردوافزود: از  ابتدای سال ۹۶ تاکنون برای اعزام ۷۴ مددجوی تحت حمایت به اردوی زیارتی و آموزشی اقدام کرده و تا پایان سال افزون بر ۷۰۰نفر دیگر به اردوهای آموزشی تربیتی و زیارتی اعزام می شوند.

 شیرزادی به برگزاری اردوهای دانش آموزش ودانشجویی اشاره و تصریح کرد: امسال افزون بر ۱۳۰نفر ازدانش آموزان و دانشجویان دختر و پسر به اردوهای سراسری مشهد،گیلان ومازندران اعزام می شوند و طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری بیش از ۱۸۰ نفر از مددجویان به اردوهای سراسری اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: ۲۸ نفر ازسالمندان و زنان سرپرست خانوار هم به زیارت کربلای معلی مشرف می شوند.

مدیر کمیته امداد شیروان گفت: این  افراد در چهار گروه هفت نفره به صورت کاملا رایگان به کربلا و نجف اشرف مشرف می شوند.

وی همچنین به فعالیت های  کانون های کمیته امداد شیروان اشاره کردو افزود: طبق برنامه های پیش بینی شده امسال بیش از ۲۵۰ نفر مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار، مادران و دختران بازمانده از ازدواج، دانش آموزان دبیرستانی ومجریان طرح های اشتغال به منظور غنی سازی وارتقاء سطح فکری وآموزشی از فعالیت های کانون موقت وجوانان پیروان ولایت این شهرستان بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: افزون بر چهار هزار نفر از مددجویان در قالب کارگاه های پیشگیری از اعتیاد  وآسیب های اجتماعی،عفاف وحجاب،مسائل اعتقادی، قرآنی از این آموزش ها بهره مند می شوند.

شیرزادی با بیان این که درسال ۹۵ افزون سه هزار و ۷۰۰ مددجو از این کارگاه ها بهره مند شدند،گفت :امسال بیش از ۶۷۸ نفر از مددجویان از این دوره های آموزش خانواده بهره مند شدند.

انتهای پیام/آ

اعزام مددجویان شیروانی به اردوهای زیارتی و فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.