بجنورد؛

دستگیری سارقان طلا و جواهر در مانه و سملقان

سه سارق طلا و جواهر به ارزش ۸۰ میلیون ریال درشهرستان مانه و سملقان دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس در مناطق جرم خیز سه سارق غیربومی به هویت‌های معلوم را که با یک دستگاه خودرو پراید نوک‌مدادی در حال تردد بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی همچنین با اشاره به این که درپی تماس تلفنی اهالی یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مبنی بر سرقت طلا و جواهر بلافاصله اکیپ گشت بخش انتظامی سملقان به محل اعزام شد.

سرهنگ رختیانی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای متهمان چهار رأس احشام سرقتی کشف شد، بیان کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

وی اظهار کرد:با توجه به چهره‌نگاری صورت گرفته در راستای پرونده سرقت طلا و جواهرات و اظهارات شاکیه مبنی بر اینکه یکی از سارقان لهجه غیربومی داشت مظنونت مأموران به سه نفر سارق غیربومی بیشتر شده و با اقدامات علمی و تطبیق چهره‌نگاری سارقان توسط شاکیه مورد شناسایی کامل قرار گرفتند.

وی تصریح کرد:در اقدامات فنی و علمی محرز شد سارقان زمان وقوع سرقت در محل حضور داشتند و متهمان در بازجوئی‌های فنی و پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان طلا وجواهر در مانه وسملقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.