مدیران سیاه جامگان به دنبال جذب حامی مالی

مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان در تلاش هستند تا پیش از شروع لیگ برای همکاری با یک حامی مالی به توافق برسند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان در تلاش هستند تا هر طور شده زمینه همکاری با اسپانسری که با باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال فعالیت می‌کنند، را محقق کنند تا در فصل جدید بدون دغدغه مالی نیازهای بازیکنان را بر آورده کنند.

برهمین اساس طی چند روز اخیر جلساتی بین مسئولان این باشگاه مشهدی با یک حامی مالی انجام شده تا بتوانند رضایت مدیران این شرکت را فراهم کنند تا در لیگ جدید از این تیم حمایت مالی کنند.

برهمین اساس محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان در این باره به خبرنگار ما گفت: تمام سعی مان بر این است تا بتوانیم زمینه همکاری با یک حامی مالی را فراهم بیاوریم تا مانند فصل گذشته دیگر بازیکنان از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشند و برای موفقیت تیم تلاش کنند.

او درباره شرایط تیم سیاه جامگان عنوان کرد: خوشبختانه برای برپایی اردویی 6 روزه هفته گذشته به تهران آمدیم و در طول این مدت هم سه بازی تدارکاتی پر فشار را مقابل تیم های ماشین سازی،پیکان تهران و نفت مسجد سلیمان انجام دهیم که برگزاری این مسابقات باعث شد تا هماهنگی بازیکنان تیم بیشتر شود.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره دیدار نخست این تیم مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ هفدهم گفت: بازی با ذوب آهن بازی سخت است، آنها تیم خوبی هستند ولی به نظر من تیم ما عالی است و شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

او درباره عضو هیئت مدیره این تیم اظهار داشت:تاکنون حضور محمد رویانیان،من و پسرم در هیئت مدیره باشگاه قطعی شده و تا پیش از شروع لیگ سعی داریم مذاکراتی را با چند نفر دیگر انجام دهیم تا بتوانیم آن ها را در لیگ هفدهم به عضویت تیم سیاه جامگان در بیاوریم.

وی درباره اینکه شنیده می شود مسئولان تیم سیاه جامگان در نظر دارند مسابقات چهار جانبه را با حضور تیم های دیگر کشورها برگزار کنند،گفت: زیرا با توجه به اینکه کمتر از یک هفته به شروع لیگ باقی مانده چنین چیزی صحت ندارد،البته امکان دارد در آینده ای نزدیک این موضوع محقق شود و مسابقاتی را با حضور دیگر کشورها برگزار کنیم.

عباسی در پایان درباره استادیوم امام رضا که قرار است بازی های سیاه جامگان در آنجا برگزار شود،بیان کرد: این موضوع جای خوشحالی دارد که قرارشده مسابقات خودمان را در فصل جدید لیگ برتر در استادیوم امام رضا(ع) انجام دهیم زیرا از گذشته این ورزشگاه به مردم شهر مشهد تعلق داشته و امیدوارم با توجه به اینکه این ورزشگاه در داخل شهر قرار دارد تماشاگران بیشتری نسبت به فصل گذشته برای دیدن بازی های تیم به ورزشگاه بیایند. در مجموع این امیدواری در تیم وجود دارد که نسبت به فصل گذشته رتبه بهتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/

عباسی: ورزشگاه امام رضا (ع) از گذشته به مردم مشهد تعلق داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار