ارائه وام‌های کار‌آفرینی 10 میلیون تومانی به نخبه‌های مهارتی

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش تهران گفت: در مسابقات علمی – کاربردی برگزیدگان از وام‌های کارآفرینی‌ برای پیشبرد کسب و کار خود بهره‌مند می‌شوند.

ارائه وام‌های کار‌آفرینی 10 میلیون تومانی به نخبه‌های مهارتیاحسان‌الله‌ جمالی رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص توجه به آموزش‌های مهارتی عنوان کرد: برای توجه به این نوع آموزش مسابقات و جشنواره‌هایی برگزار شده که در این برنامه‌ها مهارت‌ آموزان نخبه شناسایی می‌شوند.

وی ادامه داد: چندی پیش مسابقه‌ای علمی – کاربردی در آذربایجان غربی برگزار شد و با توجه به رشته‌های در نظر گرفته شده برای آن هنرجویان به ارائه دستاوردهای خود پرداختند و در نهایت برای برگزیدگان سیاست‌های تشویقی در نظر گرفته شد.

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش تهران از ارائه وام کارآفرینی 10 میلیون تومانی به نخبه‌های مهارتی خبر داد و گفت: افراد می‌توانند با استفاده از این وام در حوزه کسب و کار وارد شوند.

وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری چنین مسابقاتی بازارچه‌های فروش دستاوردهای هنرجویان جزو برنامه‌ها قرار گرفته تا هنرجویان به تدریج وارد کسب و کار شوند.

جمالی به برگزاری جشنواره کاردانش‌ اشاره کرد و گفت: از اول تا سوم مرداد ماه افراد برگزیده به استان گلستان اعزام می‌شوند تا به ارائه دستاوردهای خود بپردازند.

وی ادامه داد: در این برنامه از 135 هنرستان 950 اثر به استان‌ها رسیده که 16 اثر به مرحله کشوری راه یافته است و شهر تهران در این حوزه رتبه اول را کسب کرده.

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش تهران یادآور شد: با توجه به اینکه آموزش‌های مهارتی فرصت خوبی برای کسب و کار نسل آینده را ایجاد می‌کند با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان سیاست‌های تشویقی برای جذب دانش‌آموزان ایجاد کرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ادریس
۲۱:۵۰ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام این ها همه حرف وقتی که بری برا وام به یه صورت باهات برخورد میکنن که دیگه اگه کلاه تم افتاد نری سراغ اش واقعا نمیدونم چرا هر کی یه میز گیرش اومد خودشو خیلی بالا میبینه