پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

داروی جدید هپاتیت به بازار می‌آید/ عدد‌های انتهای بطری آب نشان دهنده چیست؟/ مهمترین علائم بیماری قلبی در جوانان

چند نفر ایرانی دچار هپاتیت هستند؟ /وقتی بیماری‌های قلبی سلامت جوانان را نشانه می‌گیرد/ورود عطاری‌ها به حوزه سلامت ممنوع/راه اندازی ۲۸۰ کلینیک ویژه درمانی تا شهریوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

با این عرقیجات معده تان را ضد عفونی کنید
مصرف عرقیجات معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا سموم اضافی از معده تان دفع شود.

ابتلای یک میلیون و ۴۰۰ هزار ایرانی به هپاتیت
رئیس شبکه هپاتیت ایران با اشاره به اینکه دارویى با عنوان تاف تا پایان امسال براى درمان بیمارى هپاتیت وارد بازار می‌شود از ابتلای یک میلیون و ۴۰۰ هزار ایرانی به هپاتیت خبر داد.

پاکسازی بدن از تمام سموم با یک معجون خانگی+دستورالعمل
پاکسازی سموم و مواد زائد در سلامتی بدن بسیار نقش دارد و ما به شما سوپی را معرفی می‌کنیم که علاوه بر سم زدایی به زیبایی و جوانی پوست نیز کمک می‌کند.

مهمترین علائم بیماری قلبی در جوانان
این روز‌ها مرگ ناگهانی جوانان بویژه ورزشکاران باعث ناراحتی و اندوه همگان می‌شود، اما به راستی چه عامل پنهانی باعث بروز بیماری‌های قلبی در جوانان می‌شود؟

کد‌های انتهای بطری‌های آب چه می‌گویند؟
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: قابل مصرف چندباره بودن بطری‌هایی که در انتهای آن‌ها اعداد ۲-۴-۵ قید شده نادرست است.

بدهی ۷۰ میلیاردی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی ایران
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اگر بیمه‌ها در پرداخت بدهی خود به دانشگاه خوش قولی می‌کردند، به قطع و یقین بدهکار شرکت‌های تولیدی نمی‌شدیم.

عطاری‌ها نباید به حوزه سلامت ورود پیدا کنند
دبیر انجمن داروسازان تهران از عدم نظارت بر فروش دارو در عطاری‌ها و عوارض ناشی از آن خبر داد.

۲۵دانشگاه امسال میزبان دانشجویان در ترم تابستانی هستند
دانشگاه های بزرگ کشور با آغاز فصل تابستان اقدام به برگزاری ترم تابستانی کرده اند و حدود ۲۵ دانشگاه امسال میزبان دانشجویان در ترم تابستانی هستند.

«یائسگى زودرس» در کمین «زنان سیگارى»
مسئول کلینیک سقط مکرر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا گفت: مصرف سیگار سن یائسگى را چند سال جلو انداخته و خطر سقط جنین براى زنان جوان را به دنبال دارد.

کاهش شیوع هپاتیت B و C در سال ٩٥ در بین اهداکنندگان مستمر خون
مدیرکل دفتر برنامه ریزى، جذب و نگهدارى اهداکنندگان خون گفت: شیوع هپاتیت B و C در سال ٩٥ در بین اهداکنندگان مستمر خون به یک درصد کاهش پیدا کرده است.

کلید آزمون ارشد پزشکی تا چهارشنبه منتشر می‌شود
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۶ تا چهارشنبه ۲۸ تیر منتشر می‌شود.

۲۸۰ کلینیک ویژه درمانى تا شهریور راه اندازى مى شود
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در قالب پروژه هاى پنج گانه طرح تحول حدود ٢٨٠ پروژه جدید کلینیک تحصصى، بخش هاى سرطان و بلوک زایمان تا شهریور ماه به بهره بردارى مى رسد.

با شیردادن به نوزاد این بیماری را از خود دور کنید

شیر دادن به نوزاد احتمال ابتلای زنان به بیماری ام اس را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

مهم‌ترین نکات در مطالعه تابستان برای کنکوری‌های ۹۷ / ماجرای ادغام دانشگاه‌های فنی‌حرفه‌ای و علمی‌کاربردی به کجا رسید؟ / هشدار، آنلاین دارو نخرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار