فرماندار خداآفرین خبر داد؛

رانش زمین در خمارلو/ 41خانوار اسکان موقت داده شدند

فرماندار خداآفرین با اعلام خبر رانش زمین در محدوده شرقی ورودی شهر خمارلو گفت: بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت مخاطرات طبیعی آذربایجان شرقی منزل مسکونی 41خانوار تخلیه شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان:امین امینیان فرماندار خداآفرین گفت:با توجه به رانش زمین در محدوده شرقی ورودی شهر خمارلو و بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت مخاطرات طبیعی استان آذربایجان شرقی منزل مسکونی 41خانوار و واحدهای تجاری این محدوده که در معرض تهدید و آسیب قرار داشتند تخلیه شد.

وی با بیان اینکه سابقه رانش زمین در این محدوده از شهر خمارلو وجود دارد،افزود: به منظور مدیریت اصولی موضوع و تصمیم گیری بهتر در این راستا، موقعیت زمین و کیفیت خاک این منطقه از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی تهران مطالعه خواهد شد.


 امینیان با اعلام اینکه در این رانش به کسی آسیب وارد نشده است، اظهارکرد : اقدام لازم در محل و با تصمیم مدیریت بحران استان انجام شده و در چند روز آینده نیز گروهی از کارشناسان پژوهشکده سوانح طبیعی تهران برای مطالعه خاک این منطقه در شهرستان حضور می یابند.


رییس مدیریت بحران خداآفرین در خصوص اسکان موقت این خانوارها گفت: با هماهنگی لازم 41خانوار در معرض تهدید رانش زمین در خانه معلم و مدارس آموزش و پرورش این شهرستان اسکان داده شده اند.

رانش زمین در خمارلو/ اسکان موقت41خانوار

انتهای پیام/ع

ورود مدیریت بحران آذربایجان شرقی به رانش زمین در خمارلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۹ تير ۱۳۹۶
سلام بنده یکی از نفراتی هستم که در اثر این حادثه مورد تهدید جدی قرار گرفتم. متأسفانه همه ی گفته ها دروغ بوده و هیچ خانه ای تخلیه نشده و همه در خانه های خود هستند. آخه چند مدت میتوان در خانه معلم با خانواده زندگی کرد؟؟؟
الان بیش از سه هفته است که هیچ نهادی هیچ کاری برای آن محل نکرده است شعار دادن بس هس باید اقدام و عمل کرد
چیزی نمونده حادثه ای شبیه حادثه تونل اینجا رخ بده
امام زمان عج ظهور کن ما را نجات بده