کرمان؛

کاهش شکاف توسعه ای بین شمال و جنوب استان کرمان

با سازندگی و پیشرفت در منطقه جنوب کرمان شکاف بین شمال و جنوب استان کرمان کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، نماینده مردم کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، منوجان و رودبارجنوب در مجلس شورای اسلامی  با تاکید براینکه استاندار کرمان در دولت یازدهم با ابتکارات مختلف کرمان را به کارگاه سازندگی، توسعه و پیشرفت تبدیل کرده است، گفت: شکافی که بین شمال و جنوب استان کرمان روز به روز در حال افزایش بود، جلوگیری شد.
احمد حمزه ای ضمن ابراز امیدواری از اینکه ادامه فعالیت ها بتواند این شکاف را جهت توسعه متوازن استان کمتر کند، افزود: جنوب استان همچنان در حوزه زیرساخت ها با مشکلاتی مواجه است و هنوز جنوب با مشکل برق دست و پنجه نرم می کند.
وی از وجود 12 هزار چاه کشاورزی در شهرستان های جنوبی استان خبر داد و یادآورشد: هیچ انبار سوختی در پنج شهرستان جنوبی استان وجود ندارد و در زمان بحران، این مسئله استان را دچار مشکل خواهد کرد.
نماینده مردم کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، منوجان و رودبارجنوب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص اعتبار راه آهن جنوب و لزوم نزدیک کردن این خط به مسیر جاسک، گفت: این امر به نفع استان است به گونه ای که می توان راه های ارتباطی را از جمله جاده و راه آهن جاسک به مرکز استان نزدیک تر کنیم.

انتهای پیام/ی

کاهش شکاف توسعه ای بین شمال و جنوب استان کرمان

برچسب ها: شکاف ، توسعه ، سازندگی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار