کرمان؛

اختصاص 25 درصد اعتبارات استان کرمان در سال جاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان از ابلاغ یک‌هزار و 187 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای به استان کرمان خبر داد و گفت: 79 میلیارد تومان اعتبارات نفت برابر با 40 درصد این اعتبارات نیز امسال به استان کرمان ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، جعفر رودری با اشاره به اینکه 160 میلیارد تومان برابر با 25 درصد اعتبار ابلاغی به استان کرمان در سال جاری اختصاص داده شده است، افزود: شرکت ملی نفت موظف است از محل منابع داخلی تا 3 هزار میلیارد تومان قیر رایگان را توزیع کند.
وی بودجه هزینه ای استان کرمان در سال جاری 240 و نیم میلیارد تومان بوده که تاکنون 58.2 میلیارد تومان به استان تخصیص یافته است، یادآورشد: مبلغ سایر هزینه ها 186 میلیارد تومان است که با توجه به 20 میلیارد تومان معادل 21 درصد تخصیص، کسری خیلی زیادی در این بخش وجود ندارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان مجموع بودجه هزینه ای ابلاغ شده به استان 428.6 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون 30 میلیارد تومان از محل قانون مدیریت بحران و یک و نیم میلیارد تومان برای بازسازی خسارات زلزله مربوط به شهرداری زرند تخصیص یافته است است.
رودری تصریح کرد: 7 میلیارد تومان در توسعه روستایی برای کمک به توسعه زیربناهای روستایی در بودجه تملک دارایی دیده شده که عمدتا مربوط به شرق استان و شهرستان های ریگان، فهرج و نرماشیر و پروژه ها مشخص و به استان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ی

اختصاص 25 درصد اعتبارات استان کرمان در سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار