هجوم ملخ‌ها به مزارع کوهرنگ شدت گرفت

فرماندار کوهرنگ از هجوم گسترده ملخ‌ها به مزارع، باغات و مراتع این شهرستان خبر داد و گفت: این وضعیت زندگی مردم را مختل کرده و خسارت بسیاری به بار آورده است.

هجوم ملخ ها به مزارع کوهرنگ شدت گرفت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرتضی زمانپور  افزود: درحالی که از اوایل امسال شاهد حمله ملخ ها به برخی از اراضی و مراتع بخش صمصامی بودیم، اما این وضعیت روز به روز وخیم تر شده و به تازگی شاهد حمله میلیون ها ملخ به کشتزارهای شهرستان و از جمله چادرهای عشایری هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون اقداماتی از جمله سم پاشی برای از بین بردن ملخ ها صورت گرفته اما کافی نیست و نیاز به ورود مدیریت بحران و همکاری دستگاه های استانی هستیم.

زمانپور با بیان اینکه خسارت های وارده از هجوم ملخ ها هنوز برآورد نشده است، تصریح کرد: اگر برای کنترل وضعیت چاره جویی نشود، پیش بینی می شود خسارت های زیادی به اراضی کشاورزی، مراتع و باغات شهرستان وارد شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به همکاری مردم در کنترل وضعیت و مقابله با ملخ ها افزود: ملخ ها به چادرهای عشایر هجوم آورده و مردم عشایرنشین منطقه را در وضعیت نامناسبی قرار داده اند.

انتهای پیام/س

هجوم ملخ ها به چادرهای عشایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار