کرمان؛

استقبال مطلوب شهروندان از دوره‌های تابستانی مراکز فرهنگی

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، از استقبال خوب شهروندان از دوره‌های آموزشی تفریحی مراکز فرهنگی این معاونت در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت‌الاسلام  سید مرتضی حسینی با بیان اینکه این دوره ها در تمام ایام سال برگزار می‌شوند گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و به منظور استفاده‌ی صحیح و بهینه از اوقات فراغت و نیز ایاد شادی و نشاط شهروندان، این معاونت از ابتدای تابستان، به برگزاری انواع کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، تفریحی، علمی، مشاوره و ... به طور ویژه در کلیه مراکز و زیر مجموعه های خود اقدام کرده است.
وی افزود: طی این طرح، در مراکز زیر مجموعه‌ی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان بیش از 60رشته‌ی علمی، آموزشی، فرهنگی، صنایع دستی، تفریحی، ورزشی و... برای تمام سنین و اقشار با کیفیت آموزشی بالا، حداقل میزان شهریه و به نحو مطلوب برگزار می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان بیا کرد: دوره های آموزشی این مراکز شامل دوره‌های ادبی، دوره های هنرهای تجسمی و نمایشی، زبان انگلیسی، برنامه های مفرح علمی و تفریحی ویژه کودکان و نوجوانان، دوره های قرآنی، علمی، هنرهای خانگی، صنایع دستی و ... است.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان این که یکی از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی، توانمندسازی افراد و ایجاد کارآفرینی است تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است که هزینه‌ی این دوره‌های آموزشی به گونه‌ای باشد که همه‌ی اقشار جامعه بتوانند از آن‌ها استفاده و اوقات فراغت خود را پر کنند.

وی افزود: جامعه‌ی هدف در نظر گرفته شده برای بهره‌مندی از برنامه‌های شهرداری کرمان، همه‌ی افراد از سنین کودکی تا کهن‌سالی است.
انتهای پیام/ی

استقبال مطلوب شهروندان از دوره‌های تابستانی مراکز فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.