کرمان؛

پایان جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان زندان های استان

جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا امیری، مدیرکل زندان های استان کرمان گفت: این جشنواره ی ورزشی به مناسبت بزرگداشت شهدای هفته قوه قضاییه و یادواره فرزندان مسعود غلامعلی زاده از همکاران اداره زندان ها که در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند، در رشته های فوتسال، تنیس روی میز و شنا باشرکت 15تیم  در قالب180نفر از کارکنان اداره زندان های سراسر استان به مدت 3 روز در سالن ورزشی کانون اصلاح و تربیت کرمان  برگزار شد.

وی، ورزش را یکی از مقوله های ضروری برای سلامت جسم و روح کارمندان عنوان و تأکید کرد: کارمندان باید ورزش را در اولویت کاری خود قرار دهند .

امیری از زحمات بی شائبه رئیس و کارکنان کانون اصلاح و تربیت به دلیل میزبانی این دوره از مسابقات تقدیر و تشکرکرد و افزود: خوشبختانه کیفیت و کمیت مسابقات بسیار مطلوب بود .

وی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه خدمتی کارکنان زندان های استان کرمان عنوان کرد.

در پایان این رقابت ها، در رشته فوتسال تیم های زندان مرکزی، کانون اصلاح تربیت و بـم به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته تنیس رو میز هم، صالح میر موسی از اردوگاه، حسین دانشی از کانون اصلاح تربیت و یارا... قنبری از اداره کل عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته شنا نیز، اسفندیار جلال آبادی  از کانون اصلاح تربیت، محمدعلی نقی زاده از اداره کل و محمد پور اسماعیلی از بم مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند.

انتهای پیام/ب

پایان جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان زندان های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار