آغاز بازی متفاوت مهران غفوریان در فیلم سینمایی آتش و قدّاره

فیلم سینمایی «آتش و قدّاره» در دکورهای جدید شهرک سینمایی غزالی در حال فیلمبرداری است.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که فیلم سینمایی «آتش و قدّاره» چهارمین اثر سینمایی محمد عرب (گرگانی)، در دکورهای جدید شهرک سینمایی غزالی با طراحی ویژه‌ای از «اصغر نژادایمانی» در حال فیلمبرداری است؛ مهران غفوریان بازی متفاوت خود را در این فیلم سینمایی پربازیگر، در کنار حسین یاری شروع کرده است. همزمان با غفوریان امیرحسین صدیق و علی مشهدی نیز با گریم و بازی متفاوت به این فیلم پیوسته‌اند. فیلم «آتش و قداره» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد عرب (گرگانی) با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال تولید است، تدوین و ساخت موسیقی آن نیز همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است.

 

آغاز بازی متفاوت مهران غفوریان در فیلم سینمایی آتش و قدّاره

 

«آتش و قدّاره» با موضوع «جوانمردی ایرانیان» است که تاکنون حسین یاری، محمدرضا شریفی‌نیا، فاطمه گودرزی، هلیا امامی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، علی صادقی، ارژنگ امیرفضلی، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، قدرت الله صالحی، الله قلی نظری، ایمان صفا، امین ایمانی، رضا هاشمی و ... مقابل دوربین رفته‌اند.

 

 

 

آغاز بازی متفاوت مهران غفوریان در فیلم سینمایی آتش و قدّاره 

 

در خلاصه داستان فیلم آتش و قدّاره آمده است: جوونمردی همه‌ش عشقه. کوچیک که بودم منو از آتیش می‌ترسوندن... وقتی مُشرف شدم به حرم امام رضا . . . صبح تا شب سروکارم شد با آتیش . . . کم‌کم دست داد که آتیشو ببینم، دیدم که آتیش ناپاکی رو می‌سوزونه و سختی رو نرم می‌کنه . . .

 

 

انتهای پیام/

 

گریم متفاوت مهران غفوریان در آتش و قدّاره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار