اینستاگردی؛

حضور جابری انصاری بر مزار شهید شمس الدین نایینی+عکس

جابری انصاری صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از مزار یک شهید اختصاص داد.

حضور جابری انصاری بر مزار شهید شمس الدین نایینیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقایی وزیرخارجه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از حضور خود بر مزار شهید سرافراز دکتر سید شمس الدین حسینی نایینی  را منتشر و یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت.

 گفتنی است؛ دکتر سید شمس الدین حسینی در سال ۱۳۱۲ در نائین و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. وی در دوران شاهنشاهی همواره به مبارزه با رژیم طاغوت مشغول بود و بعد از انقلاب توسط مردم نائین به مجلس راه یافت و همواره مجلس را سنگری برای دفاع از اسلام و خط امام و ولایت فقیه می دانست و در این راه کوشش فراوان می نمود تا سرانجام به خیل شهدای هفتاد ودوتن پیوست.

 

حسین جابری انصاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بر مزار شهید سرافراز دکتر سید شمس الدین حسینی نایینی، از خوبان و پاکان روزگار ما که پاک زیست و پاک مرد، زاده روستای زیبای امامزاده سلطان سید نصیر نایین به سال یکهزار و سیصد و دوازده هجری شمسی، نماینده نایین در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی، شهادت هفتم تیر ماه یکهزار و سیصد و شصت در چهل و هشت سالگی در انفجار مقر حزب جمهوری اسلامی، صحن امامزاده سلطان سید علی، نایین، بیستم تیر ماه نود و شش. دستخط زیبای شهید سید شمس الدین حسینی نایینی بر جلد درونی نهج البلاغه مرحوم پدرم از یادگارهای همیشه ماندگار کتاب بازی و کتابخوانی من است: "کلام علی دون کلام الخالق، فوق کلام المخلوق" [کلام علی -ع- فروتر از کلام الهی و فراتر از کلام مخلوقات خداوندی است."

حضور جابری انصاری بر مزار شهید شمس الدین نایینی

انتهای پیام/

ادای احترام جابری انصاری به یک شهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار