مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی تمدید نمی‌شود

25 تیر ماه 96 آخرین مهلت برای ارسال آثار موسیقی به دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی است.

به گزارش خبرنگار  حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛ معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: 25 تیر ماه 96 آخرین مهلت برای ارسال آثار موسیقی به دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی است و این مهلت تمدید نمی شود.

محمدحسین اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان این مطلب، افزود: در حال حاضر 2 سال است که در حوزه فرهنگ رضوی بستر تولید آثار موسیقایی فراهم شده و این جشنواره شور و شوقی بین هنرمندان ایجاد کرده است.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛ تولید آثار موسیقایی در فرهنگ رضوی، حمایت از هنرمندان دراین زمینه، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت فرهنگی مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و امام رضا(ع)، تکریم و گرامیداشت تولیدکنندگان آثار در این حوزه و کمک به تولید آثار فاخر را از اهداف بزگراری جشنواره عنوان کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی 7 مرداد امسال و در دهه کرامت برگزار می شود؛ تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 25 تیرماه تعیین شده و این مهلت امکان تمدید ندارد.

وی با اشاره به ویِژگی های این جشنواره اظهار داشت: جشنواره محدود و سالنی نیست و گروه های برگزیده با حضور در شهرستان های استان تهران در طول دهه کرامت اجرای برنامه خواهند داشت.

اسماعیلی، داشتن رویکرد بین‌المللی و حضور گروه هایی موسیقی از کشورهای افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان و ترکیه را از دیگر ویژگی های این جشنواره عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

 

25 تیرماه؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره آواها و نواهای رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار