گزارش/

بحران خاموش شدن سرفیس پرو 2017 ؛ آیا تجربه نوت 7 سامسونگ در انتظار مایکروسافت است؟

مایکروسافت با تایید مشکل خاموش شدن سرفیس 2017 ،در پی حل آن است.

بحران خاموش شدن سرفیس 2017 ؛  آیا تجربه نوت 7 سامسونگ در انتظار مایکروسافت است؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سری تبلت یا اولترابوک های سرفیس بدون اغراق یکی از پرطرفدارترین رایانه های لوحی جهان است که هر کاربری جدا از قیمت آن علاقه دارد یکی از آن ها را داشته باشد.

مدتی قبل بود که مایکروسافت از سری جدید محصولات خود از لپ تاپ های سرفیس ، رایانه All in on سرفیس استودیو و تبلت -اولترابوک های سرفیس 2017 رونمایی کرد.

در این میان تبلت های سری سرفیس به خاطر وزن بسیار کم و کارایی همزمان یک تبلت و رایانه  با بهره گیری از سخت افزار بسیار قدرتمند و ویندوز 10 اختصاصی مورد توجه و علاقه ویژه کاربران قرارگرفته است.

اما به تازگی اولترابوک های سرفیس پرو 2017 که با اندازه ای حدود 12 اینچ عرضه شده است ، برای این شرکت بزرگ فناوری حاشیه ساز شده است. سرفیس پرو 2017  در برخی موارد به طور ناگهانی خاموش و به حالت آماده به کار یا هایبرنیت میرود که این موضوع موجب ناراحتی و دلخوری کاربران و دلزدگی و تردید مشتریان جدید شده است و فروش این مدل را به شدت کاهش داده است.

کارشناسان حوزه فناوری معتقدند که اگر مایکروسافت میخواهد ، بحران سامسونگ در مورد انفجار گوشی های نوت7 را تجربه نکند باید هرچه زودتر این مشکل را که به ظاهر بسیار خفیف تر از بحران سامسونگ است ، برطرف نماید ، زیرا در غیر این صورت باید منتظر واگذاری بازار خوب محصولاتش به  اپل و رقبای دیگری به نام دل و HP باشد.

اتفاقی که برای سامسونگ افتاد و عملا بازار رقابتی اش توسط آیفون 7 اپل قبضه شد. نکته دیگر آنکه کار مایکروسافت سخت تر است زیرا  نه تنها اپل با مک بوک ها و Ipad میتواند مشتریان را از ویندوز به سمت سیستم عامل های مک و آی او اس اپل بکشاند ، دو شرکت بزرگ دیگر یعنی  DELL و HP را میتوان رقبای جدی تری حتی از اپل دانست، زیرا این دوشرکت  مانند مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز روی اولترابوک های خود استفاده میکنند.

بحران خاموش شدن سرفیس 2017 ؛  آیا تجربه نوت 7 سامسونگ در انتظار مایکروسافت است؟

آیا مشکل خاموش شده سرفیس پرو 2017 حل میشود؟

با توجه به این مطالب  مسئولان مایکروسافت به سرعت دنبال رفع مشکل خاموش شدن  سرفیس پرو 2017 هستند  به طوری که در پاسخ به افرادی که این اتفاق را از نقص ویندوز 10 نسخه 1073 میدانند ، در بخش پرسش و پاسخ وب‌سایت این شرکت در تاریخ 19 تیر (10 جولای ) بیان کرده است:

"باید به اطلاع برسانیم که احتمالا توانستیم مشکل را شناسایی کنیم و یک بروزرسانی جهت حل این مشکل را پس از آزمایش به صورت یک وصله در آپدیت بعدی ویندوز ارائه میکنیم."

همچنین  دو روز بعد در پست دیگری عنوان کردند:

"باید اعلام کنیم که وصله مذکور ، در مرحله  آزمایش است  و در بروزرسانی روز 11 جولای (20 تیر ) ارائه نشده است و به محض ارائه بروزرسانی این موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد و صفحه تاریخچه بروزرسانی سرفیس بروز خواهد شد."

گفته می شود این بروزرسانی تا هفته آینده ارائه  و مشکل  این محصولات پرطرفدار و کاربران آنها حل خواهد شد.

گفتنی است پس از آنکه چند روز پیش مایکروسافت ویندوزفون 8.1 را به بایگانی فرستاد و با وجود ویندوز10 موبایل، رویکردش را از سیستم عامل موبایلی به سخت افزار ها و فضای ابری یا کلود معطوف کرده است ، اگر این مشکل جدید مایکروسافت جدی شود ، باید منتظر ضرر های شدید مالی برای مایکروسافت بود.

انتهای پیام/

مایکروسافت به دنبال حل مشکل خاموش شدن ناگهانی سرفیس پرو 2017

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۴ تير ۱۳۹۶
تشکر
آخرین اخبار