امام جمعه تفت؛

وزارت خارجه باید اقدام خصمانه فرانسه را محکوم می کرد که نکرد

نباید به دشمن تکیه کرد، نمونه این را در اعتماد به آمریکا در قضیه برجام دیدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام جمعه تفت در خطبه های نمازجمعه این هفته تفت با اشاره به اقدام خصمانه فرانسه در دادن امکانات برای تجمع جلادان سال 60 و 61 که شخصیت های بزرگ و 17 هزار از مردم این سرزمین را شهید کردند از عدم محکوم کردن این اقدام از سوی وزارت خارجه انتقاد کرد و گفت: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران باید این افدام را محکوم می کرد که نکرد!

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با بیان اینکه در روایات ما آمده است که نباید دشمن را تکیه گاه خود قرار داد، افزود: نمونه این را در اعتماد به آمریکا در قضیه برجام دیدیم.

ایشان با اشاره به اینکه ما باید با کشورهایی که جزء ایادی استکبار نیستند رابطه داشته باشیم، انعقاد قرارداد با توتال فرانسه را نادرست خواند و ادامه داد: وقتی فرانسه آن اقدام خصمانه را در دادن امکانات به جلادان انجام می دهد انعقاد قرارداد با شرکت توتال فرانسه معنا ندارد.

خطیب جمعه تفت در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: چند مناسبت است که باید هیئت های مذهبی آن را عاشورایی برگزار کنند که یکی از این مناسبت ها شهادت امام صادق(علیه السلام) است که امیدواریم امسال در روز شهادت اجتماع هیئت های مذهبی داشته باشیم و مراسمی عاشورایی برگزار شود.

مباحثی در حوزه عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب محور خطبه اول امام جمعه تفت بود که ایشان به به بانوان توصیه کردند که حجاب خود را حفظ کنند و از والدین خواستند تا در تربیت دختران و پسران خود دقت کنند و آنها را با حجاب تربیت کنند.

آزادسازی موصل، روز تأمین اجتماعی و بهزیستی و سالروز تأسیس شورای نگهبان دیگر محورهای خطبه های نمازجمعه این هفته امام جمعه گرانقدر تفت بود.

انتهای پیام/ص

امام جمعه تفت؛ نباید به دشمن تکیه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.