اولین ربات وکیل جهان در 50 ایالت امریکا فعال شد

نخستین ربات وکیل در 50 ایالت کشور آمریکا آغاز به کار کرد.

اولین ربات وکیل جهان در 50 ایالت امریکا فعال شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Chatbot که مشاور حقوقی رایگان را با استفاده از AI (هوش مصنوعی) خدمات ارائه می دهد و پس از موفقیت در نیویورک، سیاتل و انگلستان در حال حاضر در همه 50 ایالت امریکا فعال می باشد.

 جاشوا براودر نام این اختراع خود را "اولین وکیل ربات جهان" نامیده و می گوید طی دو سال گذشته Chatbot توانسته به 375 هزار نفر متخلف پارک ماشین کمک کند.

این مخترع ربات وکیل گفته است امکان دارد این بات پیامدهای قانونی برایش داشته باشد اما بیشترین نگرانی او رقابت با وکلا است زیرا وکالت یک صنعت 200 میلیارد دلاری است و او از رایگان کردن آن بسیار هیجان زده و خوشحال است و البته بسیاری از شرکت‌های خصوصی نمی توانند از این موضع خوشحال یاشند.

برادر معتقد است  می تواند در زمان و هزینه های دولت نیز صرفه جویی کند و همه می توانند از Chatbot بهره مند شود زیرا دولت  پول زیادی را صرف به کارگیری افراد برای خوندن احکان تجدید نظر می کند در حالی که  DoNotPay این کار را به صورتی روشن و آسان انجام می دهد.

مخترع نخستین ربات وکیل جهان مسیر توسعه را به تنهایی آغاز کرده و برای تشخیص قوانین از وکلا کمک گرفت تا بتواند موانع را برطرف کند.

شما می توانید با این بات گزارش حدود یک هزار دسته تخلف را با این ربات بدهید، البته به یاد داشته باشید نتیج فقط برای کلمات کلیدی خاص ظاهر می شود، اگر به صورت صحیح در Chatbot ورود کنید با انتخاب موضوع بات می تواند یک نامه درخواست تجدیدنظر برای شما ایجاد کند که بتوانید آن را امضا و چاپ کنید.

اولین ربات وکیل جهان در 50 ایالت امریکا فعال شد

 

اولین ربات وکیل جهان در 50 ایالت امریکا فعال شد

انتهای پیام/

فعالیت ربات وکیل در امریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار