شیراز؛

برگزاری همایش حج و زیارت در فارس

همایش آموزشی حج تمتع ویژه زائران بیت‌الله‌الحرام با حضور دو هزار نفر در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت فارس در همایش آموزشی حج و زیارت ویژه زائران بیت‌الله‌الحرام گفت: برنامه ریزی های بسیار خوبی از سوی مسئولان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برای برگزاری هرچه بهتر مراسم حج انجام شده است تا زائران بیت‌الله‌الحرام در كمال آرامش كار عبادات خود را به جا آورند.


زینلی با یادآوری تمام اقدامات اولیه از جمله تداركات، تغذیه، اسكان جهت خدمت به زائران بیت‌الله‌الحرام انجام شده است، افزود: امسال سه هزار و ۴۰۰ نفر زائر از این استان به سرزمین وحی اعزام می شوند.


وی ادامه داد: زائران در قالب ۲۵ كاروان که از ۲۱ مردادماه آغاز می شود، اعزام خواهند شد.


زینلی با بیان اینکه هنوز چینش پروازهای مشخص نشده است و به محض مشخص شدن از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد:‌ پروازهای استان فارس از فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، مدینه به بعد هستند یعنی ابتدا زائران بیت‌الله‌الحرام به جده اعزام شده و بعد از به مكه اعزام خواهند شد.


مدیر حج و زیارت فارس به زائران بیت‌الله‌الحرام سفارش كرد كه در تمام طول سفر و قبل از آن با مدیر و روحانی كاروان خود هماهنگ و همراه باشند و گوش به فرامین آن‌ها دهند تا ان‌شاءالله مشكلی برای آنان به وجود نیاید.
انتهای پیام/ر

امسال سه هزار و ۴۰۰ نفر زائر از استان فارس به سرزمین وحی اعزام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار