اصفهان؛

اجتماع بزرگ "مدافعان حریم خانواده" در نایین برگزار شد‌

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده عصر امروز همزمان با روز عفاف و حجاب در نایین برگزار شد.

حمیده میرزابیگی مسئول حوزه مقاومت بسیج حضرت الزهرا(س) در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده که با حضور بیش از 2 هزار خواهرو برادر بسیجی این شهرستان اظهار داشت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری تجمع مدافعان حریم خانواده در نایین صورت گرفت.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اسلامی ، ایرانی و مقابله با تهاجم فرهنگی اجرای برنامه های هماهنگ ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره گیری از توانمندی های دستگاههای دولتی و تشکل های مردمی و به کار گیری رسانه های نوین در فضاهای مجازی و محیط های اجتماعی ضروری است.

مسئول بسیج جامعه زنان نایین حجاب را ریشه ای در فطرت دانست و از اهداف برنامه های راهپیمایی دفاع از حریم خانواده ها را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد.

وی تصریح کرد: با شعار "حیاء ، عفاف ،حجاب ،ندای فطرت ، تعالی اجتماعی " این همایش برگزار شد تا بیان کننده این باشد که عفاف و حجاب سبب آرامش و شادی در خانواده می‌شود.
میرزابیگی ، عفاف و حجاب ، گرایش انسانی ، انتخاب ایرانی ،زمینه سازی ظهور ،جامعه عفیف ، نظاط اجتماعی و امنیت اخلاقی ، تولید و اشتغال ، نه به پوشاک خارجی را از جمله عناوین هفته عفاف و حجاب برشمرد.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: مسئولان باید با همت بیشتری به موضوع عفاف و حجاب بپردازند و این مهم مطالبه اصلی تجمع‌کنندگان امروز است.

وی افزود: عفاف و حجاب نه تنها برای خود زن بلکه برای خانواده‌اش شادی و آرامش را به ارمغان می‌آورد.
میرزابیگی در پایان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه حجاب ، نشست های مادرانه با موضوعات سبک زندگی اسلامی ، حیا و عفاف ، مسابقه پیامکی ، فراخوانی آثارهنری عفاف و حجاب ، تهیه بروشور با موضوع حجاب صدفی برگوهر وجود ، فضاسازی شهر ،معرفی شهیده شاخص سال ،از جمله برنامه هایی بود که در طول هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

در این اجتماع به مناسبت روز عفاف و حجاب، بانوان و مردان از میدان الغدیر به سمت پارک لاله حرکت و تجمع کردند و شعارهای خود را در راستای صیانت از عفاف و حجاب سردادند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.